Gå til innhold

Dere som bor alene med barn...hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

bor dere?

Anonymous poster hash: 5c654...914
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i rekkehus på 95kvm. med veranda, parkeringsplass og en liten hageflekk. Betalte 520 000,- Har 475 000,- i brutto inntekt så vi klarer oss bra.

Anonymous poster hash: 3c58b...781
Skrevet

Blokkleilighet i borettslag.

Jeg eier selv. Jeg kjøpte leiligheten for 9 år siden. I dag hadde jeg ikke hatt råd.

Anonymous poster hash: 34da5...8e2

Skrevet

Bor i halvpart av tomannsbolig. Kjøpte for to år siden for 1 890 000. To soverom og sovealkove som brukes som ekstra "tv-stue" og gjesterom,  hageflekk foran og  større hage bak. Egen garasje og ekstra parkeringsplass. Vi er en liten og en stor som bor her, og jeg tjener i underkant av 400 000 i året. Klarer oss veldig fint.

Anonymous poster hash: ec857...429
Skrevet

Bor i en gammel villa fra 1905 som er total renovert.Det er jeg, ei lita jente og ei bikkje som bor på 300 kvadratmeter så vi har egentlig altfor mye plass, men det er vårt hjem og har nesten ingen gjeld så vi blir nok boende her. I tillegg har vi en stor deilig hage som vi ikke ville fått hadde vi f.eks bodd i rekkehus.

Anonymous poster hash: 4e8db...a89

Skrevet

Bor i en gammel villa fra 1905 som er total renovert.Det er jeg, ei lita jente og ei bikkje som bor på 300 kvadratmeter så vi har egentlig altfor mye plass, men det er vårt hjem og har nesten ingen gjeld så vi blir nok boende her. I tillegg har vi en stor deilig hage som vi ikke ville fått hadde vi f.eks bodd i rekkehus.

Hvordan går dette med vedlikehold, er du en som kan gjøre mye selv?

Anonymous poster hash: 5c654...914

Skrevet

Forskjell på rekkehustomter :)

Anonymous poster hash: ec857...429

Skrevet

Leier 80kvm 3 soverom, blokk/borettslag sentralt

Anonymous poster hash: 3e0e9...7f6

Skrevet

Leier halvpart av tomannsbolig. Greit med plass, 2 etasjer og 3 soverom. Landlig og er familie som bor i den andre delen, så å dele hage med de er helt ok :)

Skrevet

Eier rekkehus på 100 kvm, betalte 3,2 millioner. 2 millioner i lån.  3.boligen jeg eier så ek fra salg tidligere. Er på AAP og kommer aldri til å komme ut i fullt arbeid. Var veldig heldig som kunne kjøpe for 10 år siden, nå hadde jeg aldri hatt råd til kjøpe. Ikke en leilighet på 50 kvm får man her i byen for 2 mill i dag.

Fin hage og pakeringsplass.

Anonymous poster hash: 148e4...e02
Skrevet

Bor i leilighet 74kvm i firemannsbolig. Selveier. To soverom/1 barn. Tjener ca 460 000 i året.

Anonymous poster hash: 54cdf...9d1

Skrevet

Leilighet i borettslag. Egentlig bare 1 soverom men har disponibelt rom.

Betalte 1.1 mill og tjener ca 500000 i året.

Er på utkikk etter noe større.

Anonymous poster hash: 7d40c...02d

Skrevet

leier en leilighet på 65 kvm

Anonymous poster hash: fdb40...303
Skrevet

Rekkehus på 120 kvm med 3 soverom, fellesgarasje og stor terasse.

Er alene med 2 barn:)

Anonymous poster hash: 91bb6...d04

Skrevet

Rekkehus på 116 kvm- 3 soverom, er alene med 4 barn. Det er litt trangt her....

Anonymous poster hash: e08ec...f6d
Skrevet

Bor i fin, sentral 3-roms med meg og ett barn, men må selge snart grunnet oppgjør (veldig snill eksmann som har latt pengene sine stå i vår gamle leilighet!). Gruer meg for å lete etter noe nytt, for selv om jeg tjener bra nå, har jeg ikke så mye egenkapital (vi kjøpte sent) og har ikke råd til all verdens.

Anonymous poster hash: da9d9...e60
Skrevet

Eier et rekkehus på 90 kvm. 3 soverom. Har ett barn

Anonymous poster hash: 75a36...677
Skrevet

Bor i rekkehus på 95kvm. med veranda, parkeringsplass og en liten hageflekk. Betalte 520 000,- Har 475 000,- i brutto inntekt så vi klarer oss bra.

Anonymous poster hash: 3c58b...781

Hvor får man kjøpt hus for en halv mill??

Anonymous poster hash: 80738...c3b

Skrevet

Leier sokkelleilighet på 60m2. To soverom.. Ikke sjans for å kjøoe eget desverre...

Anonymous poster hash: 2e62e...7cd

Skrevet

Bor i enebolig på ca 200 kvm. Leier ut 60 av disse. Utleieinntekten dekker nesten hele lånet i mnd.

Skrevet

Eier halvpart av tomannsbolig. Kjøpte for 2.5 år siden for 1.8 - 90 m2 stort og 3 soverom.

Anonymous poster hash: 97c79...192

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...