Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hei. Jeg kjøpte meg noen vaginalkuler (http://www.kondomeriet.no/produkt/smartballs-duo-vaginakuler/33761817 ) for litt siden i håp om å stramme opp litt der nede. Jeg visste at jeg var blitt ganske vid, men ikke at det var så ille! Det viser seg at når jeg går med dem litt, så detter de mer og mer ut. Jogger jeg, så detter de ut på bare 10 sekunder! Dette er jo helt kjempepinlig! Bør jeg bestille noen andre kule ri stede? Større? Eller kan jeg stramme opp med disse også? Hvordan da i så fall? Anonymous poster hash: f141b...f24
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 dytter litt Anonymous poster hash: f141b...f24
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 For noen år siden leste jeg en artikkel om at det var gjort en undersøkelse om dette, og den viste at kuler ikke er effektivt for å stramme opp musklene (Kondomeriet protesterte, de selger jo kulene). Har prøvd selv, og følte ikke at det ga god trening. Vanige knipeøvelser gjorde derimot underverker. Begynte å knipe hver gang jeg satt eller sto, og merket forskjell i løpet av få uker. Anonymous poster hash: 96ab8...4e8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Vaginaen min var som et stort hull etter min første fødsel. Kom prompelyder bare jeg snudde meg i senga det første året!! Jeg ble HELT stram igjen med daglige knipeøvelser 😀 Bare gi det litt tid, og sett av minst 5 min hver dag til kniping 😊 Anonymous poster hash: f43f3...9e3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Æsj, jeg hater knipeøvelser! Synes rett og slett det er ekkelt å gjøre dem, blir uvel av det. Noen gode tips til hvordan de kan gjøres uten at det føles ubehagelig? HI Anonymous poster hash: f141b...f24
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Æsj, jeg hater knipeøvelser! Synes rett og slett det er ekkelt å gjøre dem, blir uvel av det. Noen gode tips til hvordan de kan gjøres uten at det føles ubehagelig? HI Anonymous poster hash: f141b...f24 Hvorfor synes du det er ekkelt og ubehagelig? Anonymous poster hash: 6194c...523
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Æsj, jeg hater knipeøvelser! Synes rett og slett det er ekkelt å gjøre dem, blir uvel av det. Noen gode tips til hvordan de kan gjøres uten at det føles ubehagelig? HI Anonymous poster hash: f141b...f24 Hvorfor synes du det er ekkelt og ubehagelig? Anonymous poster hash: 6194c...523 Jeg blir liksom litt svimmel og uvel når jeg kniper til, vanskelig å forklare. Det er derfor jeg ikke liker å gjøre dem. HI Anonymous poster hash: f141b...f24
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 Æsj, jeg hater knipeøvelser! Synes rett og slett det er ekkelt å gjøre dem, blir uvel av det. Noen gode tips til hvordan de kan gjøres uten at det føles ubehagelig? HI Anonymous poster hash: f141b...f24 Hvorfor synes du det er ekkelt og ubehagelig? Anonymous poster hash: 6194c...523 Jeg blir liksom litt svimmel og uvel når jeg kniper til, vanskelig å forklare. Det er derfor jeg ikke liker å gjøre dem. HI Anonymous poster hash: f141b...f24 Merkelig! Er da ikke noe å bli svimmel av. Holder du pusten eller? Om du kniper litt når du sitter i bilen eller ligger på sofan ol kvelden, blir du kvalm da? Anonymous poster hash: 6194c...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå