Gå til innhold

Vaginalkuler, trenger seriøse råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg kjøpte meg noen vaginalkuler (http://www.kondomeriet.no/produkt/smartballs-duo-vaginakuler/33761817 ) for litt siden i håp om å stramme opp litt der nede. Jeg visste at jeg var blitt ganske vid, men ikke at det var så ille! Det viser seg at når jeg går med dem litt, så detter de mer og mer ut. Jogger jeg, så detter de ut på bare 10 sekunder! Dette er jo helt kjempepinlig! Bør jeg bestille noen andre kule ri stede? Større? Eller kan jeg stramme opp med disse også? Hvordan da i så fall?

Anonymous poster hash: f141b...f24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt

Skrevet

For noen år siden leste jeg en artikkel om at det var gjort en undersøkelse om dette, og den viste at kuler ikke er effektivt for å stramme opp musklene (Kondomeriet protesterte, de selger jo kulene). Har prøvd selv, og følte ikke at det ga god trening. Vanige knipeøvelser gjorde derimot underverker. Begynte å knipe hver gang jeg satt eller sto, og merket forskjell i løpet av få uker.

Anonymous poster hash: 96ab8...4e8
Skrevet

Vaginaen min var som et stort hull etter min første fødsel. Kom prompelyder bare jeg snudde meg i senga det første året!!

Jeg ble HELT stram igjen med daglige knipeøvelser 😀 Bare gi det litt tid, og sett av minst 5 min hver dag til kniping 😊

Anonymous poster hash: f43f3...9e3

Skrevet

Æsj, jeg hater knipeøvelser! :( Synes rett og slett det er ekkelt å gjøre dem, blir uvel av det. Noen gode tips til hvordan de kan gjøres uten at det føles ubehagelig?

HI

Skrevet

Æsj, jeg hater knipeøvelser! :( Synes rett og slett det er ekkelt å gjøre dem, blir uvel av det. Noen gode tips til hvordan de kan gjøres uten at det føles ubehagelig?

HI

Hvorfor synes du det er ekkelt og ubehagelig?

Anonymous poster hash: 6194c...523

Skrevet

HI

Jeg blir liksom litt svimmel og uvel når jeg kniper til, vanskelig å forklare. Det er derfor jeg ikke liker å gjøre dem.

HI

Skrevet

HI

Jeg blir liksom litt svimmel og uvel når jeg kniper til, vanskelig å forklare. Det er derfor jeg ikke liker å gjøre dem.

HI

Merkelig! Er da ikke noe å bli svimmel av. Holder du pusten eller? Om du kniper litt når du sitter i bilen eller ligger på sofan ol kvelden, blir du kvalm da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...