Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Har smerter i hoftene som stråler nedover i lårene og det gjør faktisk vondt i legger også. Dette er tredje svangerskap, kan ikke huske at jeg har fått det så tidlig med de andre. Er dette bekkenet som skaper seg?! Anonymous poster hash: 305c5...40e
Mammatassar Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Kan jo være bekkenet. Test: ta det med ro og se om det blir bedre?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Er sykemeldt på femte uken (grunnet ekstrem svangerskapskvalme) så gjør ikke noe særlig annet enn å ligge flatt ut om dagen.. Så kan ikke ta det så mye mer med ro..:-/ HI Anonymous poster hash: 305c5...40e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Jeg fikk bekkenløsning med smerter i uke 6, alle gravide får bekkenløsning men ikke alle får smerter. Ungen er 16 mnd og jeg er ennå litt plaget. Du må finne din balnsegang for hvor mye du kan bevege deg uten at du får vpndt men også hvor mye du kan slappe av. Man skal ikke slappe av hele tiden som noen tror, slapper man av for mye så blir det bare ekstra vondt når man først går og står. Og bekkenet stivner når man ligger for lenge i ro, hver morgen kom jeg meg nesten ikke ut av sengen fra ca uke 14 til 7 mnd etter fødselen. Så beveg deg men ikke for mye heller. Anonymous poster hash: 1725c...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå