Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan merket dere det? Har begynt på antibiotika mot UVI som har gått litt langt nå,og lurer på om jeg kan ha det. Dårlig allmenntilstand og vondt i korsryggen spesielt etter vannlating. Anonymous poster hash: 3e5b3...6fc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Er gravid i uke 35. HI Anonymous poster hash: 3e5b3...6fc
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ble megadårlig.. Hadde 40,4 i feber og ekstremt vondt i magen under høyre ribbein og bak til ryggen. Om du er usikker og føler antibiotikaen ikke har funket som den skal så ringer du lege. Ubehandlet uvi og nyrebekkenbetennelse KAN føre til rier.. God bedring
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Samme som hun over. Hadde over 40 i feber og veldig vondt bak, litt opp i ryggen. Veldig dårlig allmenntilstand (klarte knapt å gå og måtte ha hjelp til påkledning før legebesøk). Anonymous poster hash: a2c65...a20
Fashionista Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Jeg var kjempedårlig! Hadde feber, følte meg generelt skikkelig sjuk og så gjorde det veldig vondt både å gå, hoste, le, nyse osv. for da kjente jeg smerter i korsryggen og bak ved nyrene. Strevde med å finne gode stillinger å sitte i, ligge i osv. Jeg hadde UVI i utgangspunktet og jeg oppdaget at det var synlig blod i urinen.
Pom-mom Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 klarte ikke å gå, hadde så vondt! ble kjempe kald, var på ferie i spania med 30+ grader & satt i ullgenser. kjæresten min måtte bære meg ned til taxi som gikk direkte til stort privat sykehus. der fikk jeg 3 poser morfin daglig i nesten 2 uker for smertene. takk gud for reiseforsikring & fantastiske leger! jeg trodde jeg skulle dø hadde så vondt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Ble innlagt på sykehus i 1 uke. Fikk også morfin. Var noe av det verste jeg har opplevd. Anonymous poster hash: f166a...a4a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Feber i 40,9 med enorme smerter når jeg ble lagt inn på sykehus. Var der i en uke med antibiotika intravenøst. Anonymous poster hash: 1500f...102
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Jeg var ikke så dårlig som mange andre beskriver her. Begynte med en uvi, bittelitt blod i urin én gang på morgenurin, dro til legen fordi jeg ikke følte meg i form. Hadde to-tre dager før hatt mye vondt i korsrygg og litt høyere i ryggen, tilsvarende nyrene. Fikk bekreftet uvi, fikk antibiotika, bikket 40 i feber, frostskjelvinger. Ble bedre og var på jobb igjen noen få dager etterpå, men fikk det tilbake, første antibiotikaen hadde ikke vært riktig type. Var ikke så dårlig og fikk heller ikke feber da det kom tilbake (det hadde aldri egentlig forsvunnet, bare blitt litt bedre). Så siden du har fått antibiotika og har slike symptomer så synes jeg du skal kontakte lege, meget mulig du ikke har fått riktig type antibiotika. God bedring! Anonymous poster hash: 3ffb8...214
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde akkurat begynt på antidepressiva da jeg fikk deg, og var så lobotomert at jeg bare tok noen paracet og ikke klarte å gjøre noe med det. Da jeg ble så dårlig at ryggen verket og feberen brant, gikk jeg til legen med en urinprøve. Fra laboratoriet hørte jeg det sier " herregud, hun er jo full av bakterier". Jeg fikk dobbel dose anitbiotika i tre uker og ble helt fin. Anonymous poster hash: 8c8ca...2f5
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Jeg fikk vondt i ryggen en kveld. Først murringer, så mer og mer vondt. Bak på den ene siden. Tenkte at det var stillingen jeg lå/satt i så gikk og la meg. Det ble verre, og gikk litt i tak. Det var tilslutt så vondt at jeg ikke klarte å ligge i ro. Begynte å gråte og prøvde å vri og strekke ryggen og måtte stå opp igjen. Ringte legen som ville sende ambulanse. Fikk naboen til å kjøre meg ned i stedenfor. Ble jo selvfølgelig sendt til sykehuset, og lagt inn. Fikk medisiner, og klarte å mase meg til å få reise 'hjem'. Fikk ikke reise hjem, men fikk lov å være hos svigers i et par dager før jeg fikk reise hjem. Var nok ikke så ille hos meg, men jeg hadde verken feber, særlig dårlig allmenntilstand eller visste om noe uvi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå