Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Noen tappekjennere her☺? Skal ha mensen på tirsdagen, og kjente på tappen I dag.. Den er så høyt at jeg kje te den ikke først, måtte presse langfingeren for å finne den, den var da hard og lukket? Anonymous poster hash: 3047a...afc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men må spør om hva vitsen i å kjenne på den til stadighet er? Eg har levd i 44 år og født fem barn uten å vite at det er noe man kan/bør/pleier/må gjøre? Anonymous poster hash: 9b1af...17e
Pobie Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Hard og lukket utenom EL og mens er normalt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men må spør om hva vitsen i å kjenne på den til stadighet er? Eg har levd i 44 år og født fem barn uten å vite at det er noe man kan/bør/pleier/må gjøre? Anonymous poster hash: 9b1af...17e Hva I all verden vet du om jeg kjenner på dem til stadighet?? Når du ikke kan svare på en ordentlig måte kan du bare la være.. Anonymous poster hash: 3047a...afc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Kjenner ikke ofte på min, men før jeg ble gravid så varierte det hvordan den var. Nå kan den flytte seg opp og ned men syns at den alltid er åpen og myk. Har forøvrig født for 1, 5 år siden og kjente på den for første gang etter da for 1,5 mnd siden, og da ca 5 ganger. Var kun pga nysgjerrig pga fødselen, har ingen planer om å kjenne på den fremover Vent og se om mensen kommer du Anonymous poster hash: 4830b...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå