Gå til innhold

Gravid på P-Piller


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette før? Jeg har brukt p-piller i et par mnd, og har ikke glemt noen piller. Likevel sitter jeg her, kvalm, uten menstruasjon og med en tydelig positiv test. Hva har gått galt?? Går på microgynon



Anonymous poster hash: 78ee7...1e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei, den går jeg også på;)

Men hakke skjedd med meg! Hatt omgangssyke el?

 

Anonymous poster hash: 58136...73a

Skrevet

Ja, ble gravid på ceracette.

Skrevet

Ikke omgangssyke siste tiden nei, men mye migrene og kvalme som bivirkning av pillen

HI



Anonymous poster hash: 78ee7...1e2
Skrevet

Jeg ble gravid med pilla. Tok den til riktig tid hver dag. Så det er nok mulig:)

 

Anonymous poster hash: e4400...b7e

Skrevet

Jepp, gikk på yasmin

 

Anonymous poster hash: 0c15a...74f

Skrevet

Jeg ble gravid med p-pille for 1 år siden. Sitter her med en nydelig liten jente på 3 mnd  :babyjente: Gratulerer :babyjente:



Anonymous poster hash: 32a0a...92d
Skrevet

Ble gravid på cerazette og amming!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...