Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Noen som har opplevd dette før? Jeg har brukt p-piller i et par mnd, og har ikke glemt noen piller. Likevel sitter jeg her, kvalm, uten menstruasjon og med en tydelig positiv test. Hva har gått galt?? Går på microgynon Anonymous poster hash: 78ee7...1e2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Ånei, den går jeg også på Men hakke skjedd med meg! Hatt omgangssyke el? Anonymous poster hash: 58136...73a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Ja, ble gravid på ceracette.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Ikke omgangssyke siste tiden nei, men mye migrene og kvalme som bivirkning av pillen HI Anonymous poster hash: 78ee7...1e2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ble gravid med pilla. Tok den til riktig tid hver dag. Så det er nok mulig:) Anonymous poster hash: e4400...b7e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Jepp, gikk på yasmin Anonymous poster hash: 0c15a...74f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ble gravid med p-pille for 1 år siden. Sitter her med en nydelig liten jente på 3 mnd Gratulerer Anonymous poster hash: 32a0a...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå