Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Synes du det? Jeg elsker det nemlig! Anonymous poster hash: 5f427...6b4
Keiserpingvin Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Hvis du elsker å strikke, så ikke bry deg om hva andre tenker! skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke, men jeg blir så fort lei.
Steget Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 nei, absolutt ikke. hvorfor skulle det være harry? det er jo veldig populært for tiden, alle strikker jo.
lover Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Jeg strikker ikke selv, men er imponert av de som kan strikke. Harry er ikke et ord jeg assosierer med strikking. Ser veldig lite negativt med det å kunne lage fine ting
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Ikke harry. Jeg strikker selv. Anonymous poster hash: bbcb0...e7c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Jeg strikker også. Aldri tenkt at det er harry... Anonymous poster hash: 861a4...989
QueeenBeee Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Harry nei, det er jo in å strikke for tiden. alle gjør det jo
Gjest mphs Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Nei. Kjempe kjekk hobby syns jeg. Strikker hver dag
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Harry å strikke? Haha, den var ny.. Nei, det er sikkert mange ting som er harry, men håndarbeid er ikke en av de. Anonymous poster hash: 11ca3...3e0
FML Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har inntrykk av at det er trendy og kult å strikke selv bor i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå