sologsommer Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Har set på Sandstrøm og Obh Nordic sin.
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Sønnen min har den som heter smo'go. Fikk den til jul, veldig fornøyd han hvertfall. Den er hyppig i bruk:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Vi har Obh nordica. Veldig fornøyd. Ingen gris, flaskene lette å drikke av og lette å gjøre rene. Alt går i oppvaskmaskin. Må bruke frossen frukt og bær i små biter da. Funker ikke med en hel, frossen banan, slik jeg pleier å ha oppi vanlig blender Anonymous poster hash: 22472...860
sologsommer Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2015 Tak. Hvad med hele frosne jordbær? Er der nogen der kan klare det?
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har kjøpt slike småposer med frosne bær, tror faktisk han tiner de litt før han bruker dem. Den tar ikke isbiter, litt usikker hvorvidt den tar store, frosne jordbær. Kan høre med han når han våkner.
sug lut Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 OBH Nordica sin med to flasker og drikkelokk er kjempefin. Den tar hele frosne jordbær også, men bare pass på å ha nok væske i forhold til bærene, og rist et par ganger så ikke bærene klumper seg til et kjempebær. Akkurat laget nå, med frosne ananasbiter og mangobiter og eplejuice, kjempegodt og ferdig på to sekunder. Og ingen dumme små deler, ikke minst!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Og husk detta er som og drikke brus like masse etsande på tenner. Anonymous poster hash: 8c88b...37b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Og husk detta er som og drikke brus like masse etsande på tenner. Anonymous poster hash: 8c88b...37b Det er det dummeste jeg har hørt. Nå er vel frukt, bær og grønnsaker hakket mer næringsrikt (i positiv forstand) enn brus. Ikke mange klarer få i seg nok grønt om dagen, så smoothie er helt topp. Joda, fruktsukker og kalorier er det men det er helt greit. Selv bruker jeg mye bær+grønnsaker i stedet for frukt og da er det i tillegg kalorifattig. Anbefaler OBH nordica sin, vår har tålt mye juling. Anonymous poster hash: 34387...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå