Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 De ringte fra barnehagen på fredag, og sa han hadde feber! Vi hentet, men jeg syntes liksom ikke han var noe særlig varm. Men droppet tur til svømmehallen lørdag formiddag sånn for sikkerhets skyld! Hangar i toppform lørdag, godt humør, ikke varm, spiste godt osv.. Og så plutselig ved tre-tiden kjenner jeg at han begynne å bli varm! I løpet kort tid har feberen steget til 39,5! Fikk en paracet og la seg.. Sov urolig, var gjennomgått av svette. Nå (søndag morgen) er han i toppform igjen.. Ingen feber, spiser godt.. Hva er dette liksom? Anonymous poster hash: f8aa6...f3f
Mamma_til_2 Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Min jente er 3 år og kan få feber når hun blir sliten, da sover hun masse og ca 24 timer etter er feberen borte.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Jeg hadde det samme her i går. Ikke feber midt på dagen, og plutselig var den over 39. Fremdeles i god form da. Og nå ligger den på 38,5, noe som er ganske mye så tidlig på dagen. Fremdeles i superform da, hadde ikke merket noe til sykdom hvis jeg ikke viste det var feber... Anonymous poster hash: fd5f4...8a2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Høres ut som helt vanlig sykdomsforløp hos barnehagebarn. God bedring! Anonymous poster hash: 45f03...d7a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Har hatt det slik på 2 av mine. Dei virka fine i form men tok tempen som viste 37,7 til 38. Hadde det i 2 dager og så opp i 39 feber i 2 dager så friske etter det. Kan vere sjuka som ikkje slår like stert ut. Anonymous poster hash: 7dd7d...317
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Min fikk feber torsdag i forrige uke, vi oppdaget det akkurat når vi kom hjem på ettermiddagen. Hadde feber til og med lørdagen men var i topp form. Torsdag denne uken ringte barnehagen i 11-tiden og ba oss hente han pga feber, han hadde feber fredagen og men ikke siden. Men han har ikke hatt feber hele tiden disse periodene, og hver morgen er han helt feberfri, febern kommer rundt kl 11-12. Men han står opp i 6-7-tia. Han er 1,,5 år. Anonymous poster hash: d9366...f58
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Helt normalt med sånn her også. Anonymous poster hash: e3cf1...9da
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Da en urinstix. Vanlig at de svinger mye ved urinveisinfeksjon. Evt dra til legen og ta crp Anonymous poster hash: 63fb4...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå