Gå til innhold

7 uker gammel baby. sover fra 20:00 til 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og h*n våkner bare en gang rundt 12 å skal ha mat.er det normalt? Skal jeg vekke h*n? Han spiser ellers ca hver 3 time på dagen.

Anonymous poster hash: b66e7...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første sov fra kl. 19 til 09, noen ganger 10.. Fra hun var ca 4 uker.. Helt merkelig, hun våknet for å få mat max en gang i løpet av natta, noen ganger ikke. Hun klarte seg sikkert med det hun fikk på dagen 😉 Er ikke like glad i å sove nå lenger, 5 år senere 😝

Så lenge hun legger godt nok på seg, tror jeg ikke det er nødvendig å vekke henne for å gi mat, bare nyt at du får sove 😊

Anonymous poster hash: 9a1c5...83b

Skrevet

Høres for meg ut som en fornøyd baby. Det er jo bare å ringe helsestasjon for en ekstra veiing hvis du er redd h*n spiser for lite:)

Anonymous poster hash: ea4f7...9eb

Skrevet

NYYYT!

Anonymous poster hash: c4508...78c

Skrevet

Friske barn som spiser godt resten av døgnet og legger på seg fint lar man sove.

Selv har jeg en baby på 6mnd som fremdeles våkner annenhver time på natten, og knapt sover på dagtid, jeg kan ikke si annet enn at jeg er misunnelig.😄

Skrevet

Ingen fare så lenge de spiser på dagen. Min yngste sov fra 19-07 på den alderen, uten å spise, og det har gått helt fint. Hun sover nok ikke like godt nå lenger, men det går seg vel til igjen :) 

Anonymous poster hash: b1290...dbe
Skrevet

Min sov fra 21.30/22.00 til 06.00 uten å våkne for mat fra han var ca 6 uker. Fantastisk ! Visste ikke hva våkennetter var med han jeg. Så kom neste hehe oh lord han er 3 år og vi samsover halve natta for at jeg skal få nok søvn 😉 så nyt . Så lenge ungen legger på seg og er fornøyd så er det helt fint.

Anonymous poster hash: 28244...016

Skrevet

Fra ca 4 uker så sov min fra 19 til 7-9, deilig og helt greit sa helsesøster så lenge de legger på seg normalt. Men han begynte etterhvert å ville ha en flaske i 24-1 tia, ikke ille det heller. Ved 7 mnd ville han ikke ha den lenger.

Nå er han 1,5 år, går i barnehagen og er mye syk (som mange er det første året i barnehage), så våkner mer på natta. Men går greit det og.

Anonymous poster hash: 5f2f1...c04

Skrevet

Min eldste sov hele natten uten å spise fra han var 6 uker gammel. Min yngste sov hele natten uten å spise fra han var 14 dager gammel. Begge la på seg som de skulle, og var friske og raske babyer.

Anonymous poster hash: ddbec...e6a

Skrevet

Slik var begge våre, og de er 2 friske, flotte og aktive jenter. Nyt det og vær fornøyd :)

Anonymous poster hash: cada2...1eb

Skrevet

Ikke vekk han for og gi mat, så lenge baby sover så er han fornøyd.

Skrevet

Så lenge babyen legger på seg som han/hun skal er det bare å la de sove fikk jeg beskjed om. Mine babyer la sakte på seg så jeg måtte vekke de om natta...

Anonymous poster hash: 6aa30...5fe

Skrevet

helsesøsteren sa til meg, når mitt barn sov fra han var 6 uker fra 22-23 til 9-10 dagen etter, sa hun bare la han sove,han hadde våknet hvis han var sulten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...