Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Det sies at brystvortene og areolaene blir større og mørkere som gravid så babyen skal lettere finne brystet med sitt dårlige syn. Men skjer den forandringen alltid før fødsel? Og hos "alle"? Det skjedde ikke med meg, og jeg fikk knapt melk, og ammingen ble mislykket fra første sekund fordi babyen ikke fikk det til og ga opp fort. Så hadde kun flere mislykkede ammeforsøk hvor ungen ble rasende (var jo sulten men fikk ikke mat av puppene) så ammeforsøkene varte i få sekunder. Kan det være noen sammenheng mellom at jeg knapt fikk melk (pumpet ut kun dråper i 3 uker før jeg ga opp, var så fryktelig vondt og blødde, endte med en heftig betennelse) og at brystene mine ikke endret på seg? Jeg tviler men spør allikevel Anonymous poster hash: 81693...f39
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Dytter Anonymous poster hash: 81693...f39
skjotta Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Ingen slike endringer hos meg. Med første hadde jeg melk og Fløte i bøttevis. Med nr 2 hadde jeg for lite.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Ingen endringer her heller, men jeg hadde mer enn nok melk og smmingen gikk veldig lett. Anonymous poster hash: 41f0a...80b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: 81693...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå