Gå til innhold

Har dere noen festlige venner på Facebook ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som dere ofte ler av innleggene til? Jeg har en som stadig vekk legger ut litt småcrazy bilder, og statusoppdateringer som jeg bare må le av... Han er herlig uhøytidelig, og jeg digger det :)

 

Anonymous poster hash: b715c...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, spesielt en tidligere kollega og en studievenninne. Legger ut fantastiske lite selvhøytidelige oppdateringer om hverdagslivet med alle sine ups and downs :)

 

Anonymous poster hash: 2e1bf...56e

Skrevet

Jeg har en som deler fantastiske linker. Om det så bare er et bilde med noe tekst eller en lang avhandling om ett eller annet, så er det fascinerende. Jeg aner ikke hvor han finner alt, men det er mye gøy. 

Så har jeg en nabo, som gjerne flere ganger for dagen legger ut type "vitser". De er så tørre og ofte på kanten, men hver gang hun er på ferie savner jeg dem. Jeg legger aldri igjen en kommentar eller like, men jeg leser hver eneste en. 
Dette er ett eksempel:

"Blir nok litt ekstra stress nå i førjulstiden...Jeg ble stående litt lenge i kø på butikken i dag og da jeg endelig kom ut til bilen var det plassert en parkeringsbot under vindusviskeren min...

Jeg løp etter parkeringsvakten og ropte:
-Ærlig talt! Jeg betaler ikke fem hundre kroner for å ha stått på samme flekken i fem minutter for lenge!
-Sånn er livet, sa parkeringsvakten med et skuldertrekk. Selv har jeg betalt barnebidrag i snart atten år for å ha vært på samme flekken bare fem minutter for lenge...

wink emotic

 

 



Anonymous poster hash: 5becc...d3e
Skrevet

Har flere morsomme, men en tar kaka! Kjempemorsomme statuser :)

 

Anonymous poster hash: 4eb98...125

Skrevet

Har spesielt ei gammel venninne fra virkelig gamle dager som legger ut morsomme statuser og bilder. 

 

Og jeg får en del tilbakemeldinger om at jeg selv også legger ut statuser som folk synes er morsomme. Det synes jeg er veldig hyggelig. 



Anonymous poster hash: 5bc4d...a0e
Skrevet

 

Jeg har en som deler fantastiske linker. Om det så bare er et bilde med noe tekst eller en lang avhandling om ett eller annet, så er det fascinerende. Jeg aner ikke hvor han finner alt, men det er mye gøy.

 

Så har jeg en nabo, som gjerne flere ganger for dagen legger ut type "vitser". De er så tørre og ofte på kanten, men hver gang hun er på ferie savner jeg dem. Jeg legger aldri igjen en kommentar eller like, men jeg leser hver eneste en.

Dette er ett eksempel:

 

"Blir nok litt ekstra stress nå i førjulstiden...Jeg ble stående litt lenge i kø på butikken i dag og da jeg endelig kom ut til bilen var det plassert en parkeringsbot under vindusviskeren min...

Jeg løp etter parkeringsvakten og ropte:

-Ærlig talt! Jeg betaler ikke fem hundre kroner for å ha stått på samme flekken i fem minutter for lenge!

-Sånn er livet, sa parkeringsvakten med et skuldertrekk. Selv har jeg betalt barnebidrag i snart atten år for å ha vært på samme flekken bare fem minutter for lenge...

wink emotic

 

 

 

Anonymous poster hash: 5becc...d3e

Hvorfor vil du ikke vise at du setter pris på henne?

 

 

Anonymous poster hash: 8e2a5...8cc

Skrevet

Jeg har en som poster veldig sjeldent, men når han gjør det er det genialt hver gang 😂

 

En gang dokumenterte han alle sine handlinger en hel dag. Det var hysterisk, delvis fordi han var svært lidenskapelig i sine beskrivelser og delvis fordi det var så utrolig ulikt ham (han hadde visstnok tapt et veddemål)

Skrevet

 

Jeg har en som deler fantastiske linker. Om det så bare er et bilde med noe tekst eller en lang avhandling om ett eller annet, så er det fascinerende. Jeg aner ikke hvor han finner alt, men det er mye gøy.

 

Så har jeg en nabo, som gjerne flere ganger for dagen legger ut type "vitser". De er så tørre og ofte på kanten, men hver gang hun er på ferie savner jeg dem. Jeg legger aldri igjen en kommentar eller like, men jeg leser hver eneste en.

Dette er ett eksempel:

 

"Blir nok litt ekstra stress nå i førjulstiden...Jeg ble stående litt lenge i kø på butikken i dag og da jeg endelig kom ut til bilen var det plassert en parkeringsbot under vindusviskeren min...

Jeg løp etter parkeringsvakten og ropte:

-Ærlig talt! Jeg betaler ikke fem hundre kroner for å ha stått på samme flekken i fem minutter for lenge!

-Sånn er livet, sa parkeringsvakten med et skuldertrekk. Selv har jeg betalt barnebidrag i snart atten år for å ha vært på samme flekken bare fem minutter for lenge...

wink emotic

 

 

 

Anonymous poster hash: 5becc...d3e

Hvorfor vil du ikke vise at du setter pris på henne?

 

 

Anonymous poster hash: 8e2a5...8cc

 

Hm, sånn har jeg ikke tenkt på det, faktisk. Hun får heldigvis en drøss av likes og "låner" eller "hahah" i kommentarfeltet, så hun blir satt pris på. Jeg liker sjeldent noe på Facebook, så det er vel bare blitt sånn. 

 

Anonymous poster hash: 5becc...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...