Gå til innhold

Kan en gutt ha vogn med lilla detaljer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: ad306...1b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har lilla vogn. Har aldri slått meg at det skulle være galt?

Anonymous poster hash: ddb20...5b7

Skrevet

Klart han kan!

Dette er jo sånt som er helt opp til hver enkelt. Hvilke farger man liker og hva man legger i de ulike fargene er jo veldig individuelt.

Jeg personlig ville ikke hatt vogn med lilla detaljer til min gutt, men hadde syns det var ok til jentene. Det betyr ikke at det er galt for deg.

Skrevet

Han tar nok ikke skade av det.

Skrevet

Jeg personlig hadde aldri kjøpt lilla vogn til en gutt,men lilla detaljer på vognen hadde jeg ikke brydd meg om :)

Skrevet

Jada, her har lillebror arvet mye etter storesøster. Både rosa vogn og bilsete. Så små bryr seg ikke om fargen på slike ting.

Anonymous poster hash: 71130...bdf

Skrevet

Nei det går virkelig ikke.

Tenk på alle som kommer til å sladre bak ryggen din liksom. Der kommer hun rare dama som har LILLA til sønnen sin... Lilla liksom, med en sånn mamma så må det jo være noe galt med barnet når mammaen tar sånne valg.

Dette kommer selvfølgelig til å følge med han når han starter i barnehagen! Der kommer han lilla gutten, kanskje han er et blåbær.. Og da blir det snakking bak ryggen hans og din igjen...

Og når han starter på skolen så kommer stemplet til å sitte på han. Der kommer blåbærgutten liksom. Han er skikkelig femi altså, jeg husker å ha hørt at mammaen hans tvang han til å ha lilla på vogna når han var liten liksom... Nei han kan vi ikke stole på, han har sikkert blitt preget av det...

Og sånn kommer det til å fortsette opp gjennom vgs, når han starter i jobb, og det skal ikke forundre meg om når han er 80 så er det fremdeles noen gamle damer som kommer til å mumle om blåbærgutten når de ser han....

Så her har du konsekvensene av å velge lilla til gutt, ønsker du virkelig det??

Skrevet

om du allerede har en vogn med lilla detaljer, hadde jeg ikke kjøpt ny bra pga litt lilla farge, men hadde ikke kjøpt en ny vogn med lilla på viss jeg viste at jeg skulle ha en gutt.

Anonymous poster hash: c27c9...4f7
Skrevet

Gutten har nok ingen problemer med det, spørsmålet er om moren takler det.

Anonymous poster hash: 829b2...7f2

Skrevet

Jeg elsker lilla. Har tre gutter og de to første hadde lilla vogn. Aldri fått reaksjoner på det. De har (mørk) lilla parkdress og vinterjakke også de😊

Anonymous poster hash: 9cc25...dfa

Skrevet

Vet du hva, gjør som du vil. Jeg hadde en vogn med leopardmønster som detaljer jeg, fikk den kun for 500 kr. Helt forjævlig vogn utseendemessig, men helt super utenom. Men jeg dreit i hva andre tenkte om meg, og bryr meg like lite om det nå og. Bruk det du selv vil, så lenge vognen er hel, tett, og god å bruke for deg så kjør på. :)

Anonymous poster hash: 8c640...77f

Gjest flykræsj
Skrevet

Er ikke lilla rimelig nøytralt da? Så lenge den ikke er overstrødd med glitter og "my precious princess" funker det greit i mine øyne. Sønnen min har klær med lilla detaljer. Ingen kommentarer på det.

Skrevet

Jeg har mørk lilla vogn til yngste gutten min 😃 Digger den vogna 👍

Skrevet

Skjønner ikke du spør. Selvfølgelig! Lilla vogn er ikke " jentevogn" . Ingenting er egentlig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...