X10ne Skrevet 8. februar 2015 #26 Skrevet 8. februar 2015 Jeg ville fått sjekket stoffskiftet - da mitt var for lavt hadde jeg det sånn. Anonymous poster hash: 8baa3...f33 Samme her! Dere som har lavt stoffskifte, svettet dere bare i hodebunnen eller over hele kroppen? Var stoffskiftet lavt da? Tenkte det var høyt når man svetter..Anonymous poster hash: b52e0...b82 Det var lavt ja. Følte ikke at jeg svettet så mye mer enn vanlig i løpet av dagen, men det tok helt av om natten. Svettet mest i nakken/bakhodet (mot puta) og på brystet, uten at jeg egentlig følte meg spesielt varm. Rar følelse.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #27 Skrevet 8. februar 2015 Prøvd å bare åpne vinduet....? Anonymous poster hash: 79790...238
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #28 Skrevet 8. februar 2015 Jada, jeg har vinduet oppe hele natten. Har bare et dynetrekk over meg. Håret er dryppende vått og brystet er vått. Skal bestille time hos lege i morgen. Hi Anonymous poster hash: b9780...d05
Gjest 3 små ♥ Skrevet 8. februar 2015 #29 Skrevet 8. februar 2015 Lykke til hi! Oppdater gjerne hva legen sier/prøvene sier. Sikkert ikke noe farlig😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå