Gå til innhold

Spesiell oppførsel, eller er det meg? Venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi var tre der som skulle spise sammen Igår. Jeg og hun ene handla ilag og hun kom frem til at jeg hadde sagt at jeg skulle betale alt og så skulle jeg sende "regninga" til de to andre, greit nok, men det var ikke tilfelle. Betalte uansett. Ble 800 kr, inkl noen ting til meg selv i butikken. Uansett, så skullevi ha tomater til middagen da. Jeg foreslo perletomater i maten siden de er søte. Hun nektet og la andre tomater i kurven. Anklaget meg for og slenge grønnsakene i kurven og at de da blir ødelagt. Mens kassadamen som moste dem når hun slo dem inn kommenterte hun ikke på engang. Hjemme "kjeftet" hun på meg fordi jeg foreslo stålvisp i kasserolla min til sausen. Noe vi alltid bruker i mine gamle kasseroller her hjemme. Gadd ikke ta bussen Igår og måtte overnatte hos en av oss og jeg foreslo hun andre siden vi har en baby som våkner her hjemme. Fordi jeg blir då irritert når hun pirker på småting!!!! Hun er dem som kjefter deg huden full når en skapdør er åpen. Overreagerer jeg som blir irritert av sånt?!!! Og vi er voksne alle tre.

Anonymous poster hash: 17f11...b92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje greit å bli ferdig med fjortisstadiet før dere kokkelerer sammen. Mulig at alderen sier at dere burde være voksen, men......

Anonymous poster hash: f4b95...1a8

Skrevet

vi var tre der som skulle spise sammen Igår. Jeg og hun ene handla ilag og hun kom frem til at jeg hadde sagt at jeg skulle betale alt og så skulle jeg sende "regninga" til de to andre, greit nok, men det var ikke tilfelle. Betalte uansett. Ble 800 kr, inkl noen ting til meg selv i butikken. Uansett, så skullevi ha tomater til middagen da. Jeg foreslo perletomater i maten siden de er søte. Hun nektet og la andre tomater i kurven. Anklaget meg for og slenge grønnsakene i kurven og at de da blir ødelagt. Mens kassadamen som moste dem når hun slo dem inn kommenterte hun ikke på engang. Hjemme "kjeftet" hun på meg fordi jeg foreslo stålvisp i kasserolla min til sausen. Noe vi alltid bruker i mine gamle kasseroller her hjemme. Gadd ikke ta bussen Igår og måtte overnatte hos en av oss og jeg foreslo hun andre siden vi har en baby som våkner her hjemme. Fordi jeg blir då irritert når hun pirker på småting!!!! Hun er dem som kjefter deg huden full når en skapdør er åpen. Overreagerer jeg som blir irritert av sånt?!!! Og vi er voksne alle tre.

Anonymous poster hash: 17f11...b92

Nei, du overreagerer ikke. Enten hadde denne venninnen begynt å behandle meg og andre med normal respekt, eller så hadde hun blitt en eksvenninne.

Skrevet

Høres ut som min EKS venninne

Anonymous poster hash: a5ad0...795

Skrevet

Jeg er i alle fall voksen nok til ikke å orke å ha slike høner som venner. Jeg vil ikke si dette handler om deg, men om "venninnen".

Anonymous poster hash: afc12...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...