Gå til innhold

Var dette greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på besøk med mine tre barn hos oldemoren deres. Eldste på 6 år bare rampet, bråkte og trampet rundt på gulvet. Ba henne være rolig og høre etter hva jeg sa. Da bare lo hun av meg flere ganger og hermet etter meg og hylte.

Etter et par slike runder fikk jeg nok og dro hjem. I bilen på vei hjem bråkte hun så mye at lillesøster på 1 år ble grinete og redd. Sa navnet hennes etterfulgt av etternavnet og ba henne om å være stille ellers klarte jeg ikke å konsentrere meg om å kjøre bilen. Da sier hun mamma bæsj, mamma tiss osv.

Endelig hjemme sender jeg henne rett på badet og i seng. Ikke noe kveldsmat da det var det vi skulle spise hos oldemor, men det var hun mer opptatt av å være umulig.

Sånn er hun ofte når vi er på besøk hos de nærmeste hvor hun er veldig husvarm så dette var dråpen. Tenker at hun la seg uten mat i magen, men en gang må det være nok!

Anonymous poster hash: 7bb99...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var en helt grei ting å gjøre. En på seks må lære seg at man ikke oppfører seg slik.

Anonymous poster hash: 48da1...38e

Skrevet

Jeg hadde nok gitt henne ei brødskive med smør og et glass vann, men jeg tror måten du gjorde det på er helt greit. Nå skal hun snart begynne på skolen og hun må lære seg at ting får konsekvenser.

Anonymous poster hash: 8dce1...342
Skrevet

Ja, det synes jeg var greit.

Anonymous poster hash: a80ce...e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...