Gå til innhold

Hvordan kapre hot kollega - trenger gode tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to vanskelige år med skilsmisse og alt det innebærer har jeg endelig fått opp øynene igjen for det andre kjønn. Denne hotte kollegaen har jeg visst om i flere år, men han har vært gift selv samtidig som jeg var det.

Nå har jeg fått vite fra han selv at han er separert, og at hun har flyttet ut for mange måneder siden. Og interessen min for han har eksplodert - nå greier jeg ikke tenke på annet enn hvor hot jeg synes han er og hvor gjerne jeg skulle kapret han.. nå tenker jeg ikke på noe langvarig nødvendigvis - men ett -her og nå forhold med masse deilig sex.

Men hvordan få vist min interesse, og ikke dumme meg helt ut? Etter at vi gjensidig fant ut at begge var separert/skilt har vi hatt noen dager med masse chat og mail utveksling, skjult med faglig prat som har sklidd ut i privat snakk... fortsatt 'innafor' i tilfelle jeg mistolker han.

Det er ikke noe sosial happenings på jobb i uoverskuelig fremtid heller, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få vist min interesse på en vanlig arbeidsdag - så jeg trenger hjelp til gode og lure tips for å få han til å vise meg om han er interessert eller ikke.

Litt redd for å ta feil.. kan bli kleint på jobb. Vi er kollegaer, men ikke i samme avdeling og må ikke sees hvis vi ikke går inn for det. Han har heller ingen sjefsrolle i forhold til meg.

Hjelp jenter - hvordan få opp selvtilliten min etter en vanskelig skilsmisse - nå som jeg endelig har fått opp øynene igjen! Jeg ser helt vanlig ut, pen og slank nok, men ingen sexbombe akkurat

Anonymous poster hash: d7a8d...319
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønningspils+ litt til alkohol ;)

Anonymous poster hash: c1fc9...116

Skrevet

Flørt flørt flørt!

Send lange blikk, smil, vis at du er interessert med kroppsspråket og ta omveier om du må for å møte på han.

Lykke til! :-)

Anonymous poster hash: c72f0...5d3

Skrevet

Innviterte typen ut på kino jeg. Venter i spenning :D (Nei, jeg er ikke HI, men i tilsvarende situasjon)

Anonymous poster hash: e7652...d1e
Skrevet

Innviterte typen ut på kino jeg. Venter i spenning :D (Nei, jeg er ikke HI, men i tilsvarende situasjon)

Oj, det tør jeg ikke..! Håper du får positivt svar :-D

Jeg tror vi har barna våre helt motsatt, så det er vel liten sjanse for at det passer - selv om lønningspils jo er ett godt forslag!

Hm, har lyst til å bare fyke inn på kontoret hans, smelle igjen døren og råkline med han! Deilig følelse, selv om den bare er i min fantasi foreløpig... :-D

Skrevet

Jeg tror vi har barna våre helt motsatt, så det er vel liten sjanse for at det passer - selv om lønningspils jo er ett godt forslag!

Hm, har lyst til å bare fyke inn på kontoret hans, smelle igjen døren og råkline med han! Deilig følelse, selv om den bare er i min fantasi foreløpig... :-D

HI her altså!

tar gjerne imot flere kreative ideer  - kanskje flere av oss der ute?

Skrevet

HI her altså!

tar gjerne imot flere kreative ideer - kanskje flere av oss der ute?

Gå forbi kontoret hans, spør hvordan han har det så kommer dere nok i snakk😊

Been there done that, og det funket😊

Prøv å finne ut hva han interesserer seg for, kanskje trening eller noe som dere etterhvert kan gjøre sammen?😊 Slik startet mitt siste forhold med en kollega😉

Anonymous poster hash: f9fae...4a7

Skrevet

Du er litt heldig da, jeg jobber stort sett bare med andre damer. Den eneste mannen hos oss er vaktmesteren og han er ikke noe spennende :forvirret:

Skrevet

Dette kunne jeg ha skrevet for 1 år siden.

Hot kollega, mange sms...vi endte i senga og var verdens beste venner.

Nå har jeg funnet ut at han egentlig er en drittsekk, og ikke like gøy å jobbe på samme sted.

Anonymous poster hash: 8e6d1...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...