Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 han sa ikke at de skulle kjøre til hans nye kjæreste 4,5 time unna med bil. Han ba meg pakke ned badedrakt og sa de skulle på et badeland her i omegn, og her herjer "Ole" og de blir muligens værfast i følge han slik at hun ikke kan komme i bhg på mandag. Jeg kan uansett ikke styre hvor de drar når han har henne, men kjenner det er ufint at han lyver for meg. Har sagt at han selv kan ringe bhg om de blir værfast. Datteren min var heller ikke forberedt på at de skulle kjøre langt i helgen. Anonymous poster hash: a3147...d40
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Ufint å lyve! Vil tro at de fleste foreldre liker å vite hvor i landet barna befinner seg. I tillegg setter far barnet i en kinkig situasjon når han lyver om hvor de befinner seg. Anonymous poster hash: f3973...406
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Er vel en grunn til at han føler at han må lyve til deg da? La det ligge. Han bestemmer selv hva han gjør samværshelgene. Anonymous poster hash: 3dfe5...155
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Er vel en grunn til at han føler at han må lyve til deg da? La det ligge. Han bestemmer selv hva han gjør samværshelgene. Anonymous poster hash: 3dfe5...155 Jeg hadde da uansett ikke blitt sur! Men bilturen er nesten 30 mil, kanskje greit og si fra til seksåringen som hater lange bilturer at de skal kjøre langt? Ja han bestemmer jo selv, og det vet jeg jo! I tillegg har det vært meldt ekstremvær i en uke nå, og han kunne jo lest værmeldinga før han satt seg i bilen... Anonymous poster hash: a3147...d40
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Så flott at han har sjansen til å gi henne en ekstra fridag Så lenge de går i barnehagen er det jo bare stas å få litt ekstra fri, blir tidsnok rutiner og obligatorisk oppmøte. Enig i at han ikke burde lyve, det er rett og slett ufint. Men kan hende han er redd for at du skulle ha noe imot at han tar henne en ekstra dag? Finnes (merkelig nok) en del mødre som er helt firkantet på samvær, og som ikke ser verdien i at far ønsker å ha dem litt ekstra. (Selv om de fleste ville være enige i at pappatid er mer verdt enn barnehagetid). Anonymous poster hash: 0cba2...65d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Han har barnet KUN annenhver helg og ønsker ikke mer samvær. Selv om han bor i nærheten. Han har jobb mandag, så det er ikke frivillig. Anonymous poster hash: a3147...d40
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Han har barnet KUN annenhver helg og ønsker ikke mer samvær. Selv om han bor i nærheten. Han har jobb mandag, så det er ikke frivillig. Anonymous poster hash: a3147...d40 Og jeg har foreslått mer men det ønsker han ikke. HI Anonymous poster hash: a3147...d40
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Hadde blitt mektig forbanna hvis den andre forelderen hadde løyet om noe sånt! Man vet faktisk aldri hva som skjer, og hvis man feks får telefon om at barnet har blitt sykt, så er det jo greit å vite HVOR barnet er ihvertfall!! Anonymous poster hash: 391dc...91c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Utrolig ufint å lyve om det. Her herjer også "Ole", og naboen sitt tak har blåst av, bruer er stengt, sentrum stengt av, en annen nabo fikk knust stuevindu osv. Vi skulle selv bort på besøk i helga men valgte holde oss hjemme- det erogså oppfordringen fra politi. Hadde jeg hatt barn som skulle på samvær, hadde jeg blitt fly forbanna over å bli løyet til! Det vitner om mangel på empati og er utrulig respektløst!! Anonymous poster hash: 58903...c5d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Ja. Anonymous poster hash: 2087a...994
mamma_bergen Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 Det er ikke greit å lyve, og det er i mitt hode ikke greit å ta barnet med så langt vekk uten å informere den andre forelderen.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Helt uakseptabelt. Anonymous poster hash: afe83...f9e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #13 Skrevet 7. februar 2015 Du forteller vel heller ikke barnefar hvor du og barnet befinner dere til en hver tid? Anonymous poster hash: 8a395...cfe
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #14 Skrevet 7. februar 2015 Du forteller vel heller ikke barnefar hvor du og barnet befinner dere til en hver tid? Anonymous poster hash: 8a395...cfe Jeg er ikke HI, men jeg informerer faren til barnet mitt når vi skal reise så langt bort. Trodde det var vanlig? Anonymous poster hash: abf2d...d9a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 Når idear ur søvnen er han opplyst om det, jo. hI Anonymous poster hash: a3147...d40
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #16 Skrevet 7. februar 2015 Når vi Drar ur av byen Anonymous poster hash: a3147...d40
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #17 Skrevet 7. februar 2015 Vil vel tro at han er som de fleste andre menn, litt hemmelighetsfull når det gjelder nye kjærester og sånt. Synes sikkert ikke det er ok å snakke med deg om det, og tok derfor en `hvit en`. Greit - nei. Forståelig-kanskje. Anonymous poster hash: d14a9...dea
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #18 Skrevet 7. februar 2015 Lange avstander her, så sier ikke fra om vi skal på senteret en lørdag. Det er 3 timers kjøretur. Men enig i at det er merkelig å lyve, og spesielt nå som været er så ustabilt. Da burde han heller holdt seg hjemme, eller kjørt alene. Anonymous poster hash: 8a395...cfe
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #19 Skrevet 7. februar 2015 Visste han har nydAme da, irrelevant. Anonymous poster hash: a3147...d40
mamma_bergen Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 Du forteller vel heller ikke barnefar hvor du og barnet befinner dere til en hver tid? Anonymous poster hash: 8a395...cfe Du klarer sikkert å se forskjellen om du prøver..Far og jeg forteller jo _selvsagt ikke_ hvor vi befinner oss til enhver tid, men vi forteller hverandre _selvsagt_ om vi skal bort et stykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå