Gå til innhold

spontan abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt mensen den 1 feb. har siden da fått svake gravid tester.. men aldri sann skikklig sterk strek. i dag tidlig tok jeg 2 tester dei var negative..kunne sovidt skimte en svak strek på den ene.. i dag ved lunsj tider var jeg på do og fikk litt slim blod på papiret når jeg tørka meg.. og begynte å få litt menslignende smerter. så kom de noe slim som var rosa på farge på papiret ijenn i 6 tiden. jeg og samboer hadde sex i dag tidlig kan de være de som har gjort de kansje.. får vel bare vente å se..

Anonymous poster hash: 3dcd7...3dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

i tilleg har jeg alle symptoma mine enda.. hi

Skrevet

dytter

Skrevet

Man kan spotte etter sex uten at det trenger å bety at man opplever en SA. Ta kontakt med lege eller Gyn. Hvis du er usikker.

Da jeg mistet startet det med mye smerter i magen og så kom det masse blod. Kontaktet Gyn.pol og fikk komme på UL. Da ble det påvist at jeg hadde en SA på gang. Blødde mye over de neste par dagene og hadde veldig sterke smerter en kveld. Var da på legevakten og fikk smertestillende tabletter + Methergine kur for å fjerne hinnerester osv. Dagen etter var jeg på sykehuset og da var det alle meste borte.

Anonymous poster hash: c70ac...cb8

Skrevet

Det er ikke sikkert at det er noe galt, men spotting og svakere tester kan dessverre være et dårlig tegn.

Mine spontanaborter har vært forskjellige, den ene startet med brun utflod og fikk ikke særlig kramper i magen før det var gått en dag eller to. Den andre så hadde jeg allerede kramper i magen før jeg fikk positiv test og den begynte med rosa slim bare et par dager eter positiv test. Begge gangene var testene svake. Svakere enn i mine andre svangerskap

Anonymous poster hash: 7dfed...c29
Skrevet

kom litt brunlig slim i dag tidlig men ikke noe smerter anna enn litt murring.. hvor lang tid tar de før enn begynde å blø og miste om de er en SA?? tok test i dag tidlig og..fortsatt veldig svak strek.. kan de være eg har hatt en sen eggløsning og ikke produserer nokk hcg? fikk forresten positiv eggtest den 25 januar...

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...