Gå til innhold

begynte på Cerazette for 12 dager siden. Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt et monster. Jeg kjefter hele tiden og blir til og med litt irritert når babyen på 7 uker ikke vil ligge for seg selv, slik jeg kan få lagd middag...

Mens nå har jeg nettopp Vært på gråten fordi jeg er HELT sikker på at samboeren ikke kommer til å lage kake til meg i morgen som han sa han skulle.

Jeg blir gal av meg selv. OG ALLE ANDRE!

Går dette over? Hvis ikke slutter jeg på Cerazette.

Anonymous poster hash: 90e3b...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik de første 5 ukene! Helt jævlig! I tillegg til at jeg var kvalm, vondt i magen og smågulpet hele dagen. Men nå er alt HELDIGVIS stabilisert seg, og jeg skal aldri bytte p-piller. Aldri opplevd lignende, jeg var også et monster!!! Og det er bare fornavnet :P

Anonymous poster hash: 88c4b...1c7
Skrevet

Mange har det sånn på cerazette, blant annet meg. Jeg sluttet fordi jeg kunne ikke ha det sånn. Stakkars mann og barn! Ble meg selv da det var ute av systemet :)

Skrevet

Jeg spiste en hel pakke, men ble aldri kvitt bivirkningene. Kvalm, gikk opp i vekt, mensen ukentlig, null sexlyst. Aldri mer!

Anonymous poster hash: 0a48c...f9c

Skrevet

Jeg ble ikke sånn, men jeg blødde skikkelig mye i 10 dager, så 2-3 dager opphold, blødde masse i 10 dager osv. Sånn holdt det på i 3 mnd. før jeg pælma møkkapillene. Mange sier at bivirkningene går over etterhvert, men jeg orket ikke å vente på det mer 😁

Anonymous poster hash: bb0be...aaa

Skrevet

Har hørt at det går over etter noen uker

Anonymous poster hash: 315cd...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...