Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Hjertesukk i fra meg . Min mann ble sengeliggende i slutten av 2014 og han begynner heldigvis å bli bedre nå. Alt har da falt på meg , snømåking, følge opp barna på aktiviteter innkjøp, oppussing, hjelp til skolearbeid, i tillegg har jeg en krevende jobb. Jeg ha trøstet meg med at det kunne ha vært værre. Har vært sliten til tider og stupt til seng før Dagsrevyen starter klokken ni. Nå merker jeg at jeg blir lett irritert over min mann, som feks måten han slafset i seg is på. Nå ja jeg er sjelden syk og nå ligger jeg helt flat, har sovet for det meste, men jeg må presse meg opp for å ordne minste barnet, og hjelpe de andre barna som er i barneskolealder. De eldste barna hjelper til så godt de kan. Det som skuffer meg er min mann, han er irritert på barna som ikke hjelper mer til, og da oppgaver han selv kan gjøre. Jeg har ligget i senga og i sofaen disse dagene. Det virker som han er sur for at jeg er syk, da må han gjøre mer. I dag greide jeg ikke å dy meg da han kommanderte meg til å gjøre noe, jeg svarte at det var utrolig at jeg ikke fikk være i fred for å bli frisk, at jeg låg med feber, og det som skulle gjøres kunne han selv ta. Har vel skjemt han bort de siste månedene. Ris til egen bak, men skuffet at han ikke ser mine behov også. Anonymous poster hash: 1adbc...1cc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Høres ut som han er veldig egoistisk. Er han syk enda eller? Om han er det så bør dere begge ta det dere klarer. OM han er frisk nå så er det hans tur til å ta i et tak, mens du får lov til å være syk på sofaen, det fikk jo trossalt han. Minn han gjerne på det Anonymous poster hash: d065f...1e0
Superdolly Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Jeg skjønner at du er skuffet. Man regner jo gjerne med at når man gir, får man noe tilbake ved en senere anledning. Hvis han fortsatt er så syk at han er sengeliggende og ikke greier å gjøre noe, er det greit at han ikke gj,r noe men ikke at han er ufin mot ungene. Hvis han har kommet seg litt er det absolutt ikke greit og han bør definitivt få seg en reality check.
QueeenBeee Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Den som er syk her i huset får være syk, med sløving på sofa og alt annet som hører til. Om det er meg, pappan eller barna har ingenting å si. Har vært syk nå etter jul og sovnet en del på sofan på ettermiddag. Våkner til at ungene er lagt og huset er ryddet.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Her er det slik at hvis mannen er syk falker alt på meg. Han rører ikke en finger så fremst han skal på do eller legge seg. Jeg jeg syk må jeg bare bite det i meg og dra min del av lasset uansett. Satser på at jeg nå blir fort frisk så jeg slipper grininga fra mannen:/ Anonymous poster hash: fdce8...0d2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Her er jeg aldri den som er sykest... For er jeg syk, så har mannen min det mye verre. Om jeg har feber, kaster opp eller ligger strak med prolaps, så faller det aller meste på meg. Stor sytpeis! Anonymous poster hash: 0f326...ed0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Husk at menn IKKE er tankelesere!! De går ikke rundt og tenker som oss... Gi ham klar beskjed! Anonymous poster hash: 2db7c...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå