Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Barnet er 2 år Anonymous poster hash: 26d82...b36
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Har ingen erfaring med MB, men Brio Race er snerten og grei. Rimelig vogn av god kvalitet. Anonymous poster hash: 1a2c7...777
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Kan anbefale Mountain Buggy Anonymous poster hash: 02ff5...665
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Har ingen erfaring med MB, men Brio Race er snerten og grei. Rimelig vogn av god kvalitet. Anonymous poster hash: 1a2c7...777 Ville skrevet akkurat det samme 😆 Anonymous poster hash: 11dab...cb3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Takk for svar Hva med Brio Spin ?? Grei å gå på tur med ? Anonymous poster hash: 26d82...b36
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Jeg liker MB mye bedre enn Brio. Men det er supre vogner begge to. Eneste som har irritert meg ekstremt med Brio-vogna, er at håndtaker er alt for smalt for min smak og at den ikke er særlig lun å sove i. Men ellers har jeg ingenting å klage over egentlig, lett å trille i all slags terreng, god liggestilling, lett å frakte og ja. Mountain buggyen er stor og god, og ikke minst lun i forhold til brioen. Eneste er at den ikke har full liggestilling, men barna er såpass store at det ser jeg ikke behovet for nå. Hjulene er store og gode, og vogna kan jeg trille overalt uten problem. I dag var vi i skogen, og vogna var super å trille på oppkjørte scooterløyper! Da vart jeg virkelig imponert Den er også superlett å legge sammen, men kunne med fordel vært litt kortere så jeg kunne lagt den på langs i bilen. Er akkurat slik at vi må ha den på tvers, og det er også et lite minus. Men liker MB aller best, Brio blir mest brukt som byvogn som vi har liggende i bilen, og ei vi ikke er redd for å ødelegge på flyturer ol Anonymous poster hash: 0483f...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå