Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Trening og mindre snop! 77 kg nå - helt krise!! Wish me luck!! Anonymous poster hash: 3bbfb...09d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Håper du er 150 høy da hvis 77 er krise. Men lykke Til! Anonymous poster hash: 422b5...ed3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Hvorfor vente til mandag? Start nå! Fordi jeg har en potetgullpose liggende 😂😂😂 Anonymous poster hash: 3bbfb...09d
frk Nilsen Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Hvorfor vente til mandag? Start nå! Fordi jeg har en potetgullpose liggende Anonymous poster hash: 3bbfb...09d Test viljestyrken din og la den ligge, eller kast den
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Hvorfor vente til mandag? Start nå!Fordi jeg har en potetgullpose liggende Anonymous poster hash: 3bbfb...09d Test viljestyrken din og la den ligge, eller kast den Allerede godt i gang med å gjøre kål på den.. 😳🙈🙈 Anonymous poster hash: 3bbfb...09d
frk Nilsen Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Hvorfor vente til mandag? Start nå!Fordi jeg har en potetgullpose liggende Anonymous poster hash: 3bbfb...09d Test viljestyrken din og la den ligge, eller kast den Allerede godt i gang med å gjøre kål på den.. Anonymous poster hash: 3bbfb...09d Da setter du den bort, så har du kommet et godt stykke på veien.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Hvorfor vente til mandag? Start nå!Fordi jeg har en potetgullpose liggende Anonymous poster hash: 3bbfb...09d Test viljestyrken din og la den ligge, eller kast denAllerede godt i gang med å gjøre kål på den.. 😳🙈🙈 Anonymous poster hash: 3bbfb...09d Du må endre tankegangen din eller blir du aldri å klare det. Du kan ikke spise opp alt snopet du har i hus, det fører bare til en utsettelse. Det blir ikke enklere å starte en endring bare fordi det er mandag. Ha en dag i uken der litt snop er tillatt, ellers er det lett at alt bare sklir ut. Anonymous poster hash: fe11a...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå