Gå til innhold

Sur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ilag/gift med verdens mest uromantiske mann. Han elsker å få gaver/oppmerksomhet, og jeg elsker å finne på gaver. Har for lengst skjønt at menn ofte ikke tenker slik da..

Han uffer seg over å finne på bursdag/julegaver til meg. Så vi har ofte kjøpt noe ilag eller bare droppet det. Begge synes blomster er kjedelig å få, så jeg gir aldri slikt til han. Han kjøper gjerne en bukett i siste liten til meg på rimi ;)

Synes det en sjelden gang er koselig med en liten oppmerksomhet da. Trenger ikke være noe dyrt. En date på kino blir jeg kjempe glad for feks. 

I morgen er det morsdag, og er ikke en dag vi feirer så voldsomt her i huset. I fjor gikk det stilt forbi. Han er jo ikke barnet mitt, men han kunne jo kanskje kjøpt inn en kake. Ungene er såpass små, men de stilte spørsmål hvorfor vi hadde kake. Vet han ikke har ordnet noe til i morgen, så vurderer å bake med de minste selv i morgen. De synes denne dagen er litt stas, og tegner tegninger til meg.

Er muligens litt hormonell... Men, kommer en kompis på besøk ordner han med drikke og mat. Om jeg har bursdag eller morsdag gidder han knapt bry seg. Blæ... Flere med slike menn?

Anonymous poster hash: cc9aa...fa9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooooh yes, begge mine menn har vært/er sånn. Kjedelig.

Anonymous poster hash: e9c87...8f6

Skrevet

Ooooh yes, begge mine menn har vært/er sånn. Kjedelig.

Anonymous poster hash: e9c87...8f6

Godt vi er flere da ;) Bryr meg som regel ikke, men akkurat i dag er det litt sårt. Føler meg som en furten tenåring, hehe!

Skrevet

Min og er slik. Elsker alt som handler om han. Men når der gjelder meg så er det ikke så viktig. Har fortalt han hva jeg mener. At jeg føler jeg ikke får noe oppmerksomhet rundt bursdag eller morsdag. Idag raska han med seg 3 pakk sokker på vei til kassa... ikke akkurat noen tanker bak det....

Anonymous poster hash: aa7b7...ac1

Skrevet

Min og er slik. Elsker alt som handler om han. Men når der gjelder meg så er det ikke så viktig. Har fortalt han hva jeg mener. At jeg føler jeg ikke får noe oppmerksomhet rundt bursdag eller morsdag. Idag raska han med seg 3 pakk sokker på vei til kassa... ikke akkurat noen tanker bak det....

Anonymous poster hash: aa7b7...ac1

Haha! Gav beskjed til mannen hva jeg mente nå. Bedyret han hadde planer ;) Kjenner han for godt til det... For avgårde nå, spørs om han skulle se etter en kake ;)

Skrevet

Oh ya.. På jubileums dagen, bursdagen min, ja, you name it. Blir ganske oppgitt og skuffet over at han kan vær så lite romantisk, han er en enormt kald person.. Og jeg krever ikke en skit fra han, men når han va r dødssur på bursdagen min i fjor og kjefta på meg, tja, meget turn-off.

Anonymous poster hash: f3d88...8b1
Skrevet

Hehe sånn er min også som regel, men nå baker han faktisk sammen med sønnen vår. Det er håp. ;) Men har ingen forventninger om at det kommer til å gjenta seg, for da blir jeg bare skuffet. :P

Anonymous poster hash: f570b...9f9
Skrevet

Oh ya.. På jubileums dagen, bursdagen min, ja, you name it. Blir ganske oppgitt og skuffet over at han kan vær så lite romantisk, han er en enormt kald person.. Og jeg krever ikke en skit fra han, men når han va r dødssur på bursdagen min i fjor og kjefta på meg, tja, meget turn-off.

Anonymous poster hash: f3d88...8b1

På vår første bryllupsdag tenkte jeg at jeg skulle være ekstra snill, og kjøpte iphone til han. Forventet selvsagt ikke noe like dyrt tilbake. En god middag hadde holdt for meg. En bukett med blomster og sur stemning var det jeg fikk... Og han fikk mobilen noen dager før bryllupsdagen, så kunne kanskje lagt seg litt i selen ;) 

Jaja...han er jo veldig snill ellers. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...