Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 hva synes dere om det? Og er det finest med enkel eller dobbel v? Anonymous poster hash: 991bc...dbc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Ville valgt Vilhelmine, synes det er et søtt navn Anonymous poster hash: 44f13...01f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Oldemoren min het Wilhelmine, fint synes jeg:) Anonymous poster hash: 8633a...0c1
Gullunger Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Fint! Ville valgt Vilhelmine. Liker også Vilma utrolig godt ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Liker at dere er positive Vil gjerne ha flere meninger Anonymous poster hash: 991bc...dbc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Litt tungt navn å uttale, så liker det nok bedre i teorien enn i praksis;) Anonymous poster hash: 6c886...8b0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Liker ikke navnet. .. kunne kanskje blitt vant til Hermine, men det blir jo et helt annet navn da😆 Syns Willhelmine blir for tungt og høres ut som man egentlig skulle kalle barnet Willhelm -men så ble det overraskende ei jente 😉 Anonymous poster hash: ebadd...b69
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Jeg oppfatter det som veldig dillete og overfeminint. Tenk om jenta blir stor og grov i kroppen- da passer det overhode ikke, synes jeg. Anonymous poster hash: de0db...8c9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 hva synes dere om det? Og er det finest med enkel eller dobbel v? Anonymous poster hash: 991bc...dbc Vår heter Wilhelmine med et annet navn foran. Fornøyd med det Anonymous poster hash: 36e36...e5b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 Liker Wilhelmine utrolig godt. Har 3 gutter, men hadde vi fått ei jente hadde hun faktisk fått det navnet Anonymous poster hash: 8b92c...d52
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Min Oldemor het Anilla Wilhelmine. Nydelig navn. Anonymous poster hash: 0e49e...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå