Gå til innhold

Vilhelmine/ wilhelmine


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om det? Og er det finest med enkel eller dobbel v?

 

Anonymous poster hash: 991bc...dbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville valgt Vilhelmine, synes det er et søtt navn :)

 

Anonymous poster hash: 44f13...01f

Skrevet

Oldemoren min het Wilhelmine, fint synes jeg:)

 

Anonymous poster hash: 8633a...0c1

Skrevet

Fint! Ville valgt Vilhelmine. Liker også Vilma utrolig godt ;-)

Skrevet

Liker at dere er positive :) Vil gjerne ha flere meninger :)

 

Anonymous poster hash: 991bc...dbc

Skrevet

Litt tungt navn å uttale, så liker det nok bedre i teorien enn i praksis;)

 

Anonymous poster hash: 6c886...8b0

Skrevet

Liker ikke navnet. .. kunne kanskje blitt vant til Hermine, men det blir jo et helt annet navn da😆 Syns Willhelmine blir for tungt og høres ut som man egentlig skulle kalle barnet Willhelm -men så ble det overraskende ei jente 😉

 

Anonymous poster hash: ebadd...b69

Skrevet

Jeg oppfatter det som veldig dillete og overfeminint. Tenk om jenta blir stor og grov i kroppen- da passer det overhode ikke, synes jeg.



Anonymous poster hash: de0db...8c9
Skrevet

hva synes dere om det? Og er det finest med enkel eller dobbel v?

 

Anonymous poster hash: 991bc...dbc

Vår heter Wilhelmine med et annet navn foran. Fornøyd med det :)

 

 

Anonymous poster hash: 36e36...e5b

Skrevet

Liker Wilhelmine utrolig godt. Har 3 gutter, men hadde vi fått ei jente hadde hun faktisk fått det navnet :)



Anonymous poster hash: 8b92c...d52
Skrevet

Min Oldemor het Anilla Wilhelmine. Nydelig navn.

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 0e49e...458

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...