Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Er dette det samme som lavkarbo? Fordeler/ulemper med denne livsstilen? Anonymous poster hash: d63d8...59d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Det er lavkarbo ja. Jeg lever på denne og elsker det! Jeg spiser som jeg vil på lørdager, men ellers er det lavkarbo. Jeg føler meg super!! Anonymous poster hash: de60d...262
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Jeg går på lavkarbo og spiser ikke mye fett. Så for meg er det ikke det samme Anonymous poster hash: ab0fd...223
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Det sto at man burde unngå frukt.. jeg elsker frukt. Kan dere si litt om hva dere spiser? Går dere ned i vekt? Hi Anonymous poster hash: d63d8...59d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Det sto at man burde unngå frukt.. jeg elsker frukt. Kan dere si litt om hva dere spiser? Går dere ned i vekt? Hi Anonymous poster hash: d63d8...59d Spiser egg, kylling, kalkun, fisk, skinke, ost og grønnsaker, som brokkoli, rosenkål, avokado og salat. I ulike varianter. Anonymous poster hash: ab0fd...223
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Levd strikt i 6 mnd, så moderat, og nå over på strikt igjen. gikk ned 30 kg når jeg var strengt, og ikke noe mens jeg ikke var streng. Er på vei ned mer nå
Lille krøll Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Er dette det samme som lavkarbo? Fordeler/ulemper med denne livsstilen? Anonymous poster hash: d63d8...59d Low carb high fat. Noe annet enn om man bare spiser low carb eller quality carb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå