Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Trenger tips. Anonymous poster hash: 00876...b0b
Gjest mphs Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Kommer an på hva du mener er rimelig. Jeg har chess sjakk matt til 199 kr pr.mnd. Fri tale/sms/mms og 1 G mobildata.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Jeg har OneCall. Hadde gratis abbo. lenge da det ikke var månedsavgift, og jeg aldri brukte mer enn det som var gratis. Betaler idag 99,- pr måned da jeg oppgraderte litt, og bruker forsatt ikke mer enn det som er inkludert Billig billig! Anonymous poster hash: d3c2f...8e8
Gjest mphs Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Jeg ser at Chess og Onecall har samme priser og samme pakker. Det du Hi må se på er ditt forbruk og hvilken pakke som passer deg best. Jeg prøvde den til 99 kr først, men det ble for lite ringe minutter og mobildata for mitt forbruk.
Sage90 Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Jeg ser at mange skrive OneCall. Jeg har selv Onecall, noe jeg har vært fornøyd med inntil nå. Etter at de byttet til Netcomdekning har de vært elendige. Jeg får 3G dekning kun i Oslo, mens her på bygda (som jeg før hadde 4G/LTE) har jeg nå kun GPRS eller ingenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå