Gå til innhold

Tidlig UL men ingen foster :(


Septembermamma2015

Anbefalte innlegg

Hei

 

Var på tidlig Ul igår og gledet meg sinnsykt til å høre det lille i magen og for å se akkurat hvor langt jeg var på veg.

Det endte med at gyn. Kun fant fostersekken og plommesekken men ingen foster...

Jeg er livredd for fikk 2 alternativ fra gyn.

1. Fosteret voks aldri.

2. Jeg har reknet feil og det er for tidlig og se.

 

Jeg skal tilbake på prøver for å se om hcg nivået fortsatt vokser mandag og onsdag , men grusomt og vite at jeg ikke får noe svar før nærmere neste helg..

 

Lurte på om noen andre her her erfaring med dette eller hørt om andre tilfeller?

 

Hilsen ei som er veldig urolig og redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor klem til deg. Jeg opplevde det samme på ul i høst. Jeg fikk konstatert blighted ovum, så har desverre ikke en solskinnshistorie å komme med. Men vet godt hvilke følelser du kjenner på så ville bare sende deg en stor klem! Krysser fingre og tær for at du bare har regnet feil og at du får gode nyheter til uka! Klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i samme situasjon, men vil bare sende deg en klem. Jeg skal i alle fall krysse fingrene for deg den kommende uka, og håper du får gode nyheter! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) varmer og ha noen å snakke med her inne.

 

Jeg har tenkt endel og har håpet oppe enda, hadde spiral tidlige så mensen var ikke i syklus 100% så er stor sjanse for jeg ikke er så langt på veg som jeg trodde. Har også bakover vendt livmor og hørt det kan være vanskelig og se embryoet tidlig da.

 

Krysser fingrene og takk for støtte ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...