Gå til innhold

noen fler som leier for evig tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: a43c6...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 92f8b...c70

Skrevet

Godt for deg. Andre?

Skrevet

For evig tid? Har du en krystallkule som har fortalt deg at du aldri vil eie? Mye i livet kan forandre seg på 10 og 20 år så det er få ting i livet mitt jeg bastant påstår at vil være sånn til evig tid...

Anonymous poster hash: b3ea0...d81

Skrevet

Føles sånn. Og om 20 år er jeg pensjonist.

Skrevet

Jeg holdt på å gjøre det. Fikk et utrolig godt tilbud av en venn av familien, og var veldig fristet. Men det endte med at jeg kjøpte i stedet - i nabohuset til der jeg kunne få leie. Er fornøyd med det, fordi det eret Drømmehus. Men hadde det andre bare vært ølite grann mer etter mine behov (det var nesten perfekt - men ikke helt), hadde jeg nok gjort det. Tror ikke det er dumt, hvis man har gode betingelser.

Anonymous poster hash: 1f3b8...502
Skrevet

Vi har leid i alle år og må nok leie i 8 år enda. Da er vi ferdig med gjeldsordningen og har fått bygget oss opp nok til å kunne få husbanklån. Da blir det å kjøpe det vi bor i nå. :) Har til sammen 1,3 mill i inkassogjeld så var godt vi fikk gjeldsordning. Har lav inntekt nå så har ikke noe dividende betjening. Det betyr at vi ikke betaler noe på gjelden. Om 3 år så er alt slettet, da har vi hatt gjeldsordning i 5 år. :) gleder oss til å bli kvitt det og kunne begynne på nytt og få kjøpt hus om noen år. :)

Anonymous poster hash: 3e164...bb2

Skrevet

Vi har leid i alle år og må nok leie i 8 år enda. Da er vi ferdig med gjeldsordningen og har fått bygget oss opp nok til å kunne få husbanklån. Da blir det å kjøpe det vi bor i nå. :) Har til sammen 1,3 mill i inkassogjeld så var godt vi fikk gjeldsordning. Har lav inntekt nå så har ikke noe dividende betjening. Det betyr at vi ikke betaler noe på gjelden. Om 3 år så er alt slettet, da har vi hatt gjeldsordning i 5 år. :) gleder oss til å bli kvitt det og kunne begynne på nytt og få kjøpt hus om noen år. :)

Syns du det har vært verdt det med gjeldsordning?😊

Skrevet

Syns du det har vært verdt det med gjeldsordning?😊

Ja det har det vært. Er tøft, men man må tenke på det som er i andre enden. Man har ikke noe annet valg.

Skrevet

Jeg har leid i 12 år nå, er ufør og alenemor, stygt redd for at det blir å leie i maaaaaaange år. Men det er greit altså, så lenge man leier ett sted der man får bo i ro lenge :)

Anonymous poster hash: d2a38...f87
Skrevet

Hun som eier skal selge om 1 til 2 år,må da finne nytt sted. Har 3 barn i bhg/ skole.

Hi

Skrevet

Vi kommer nok alltid til å leie ja, er uføretrygdet begge to og har ingen sjanse til å komme inn på boligmarkedet. Men jeg synes det er helt greit på en måte, det er ganske behagelig å leie. Masse ansvar vi ikke har selv, og som vi heller ikke har helse til å følge opp.

Anonymous poster hash: e2fff...81b
Skrevet

Jeg har en tante på over 90 år som alltid har leid. Hun har penger på bok, så jeg tror rett og slett at det er at hun slipper å ha ansvar for oppussing og vedlikehold som gjør at hun aldri har kjøpt seg noe.

Bor på 40 km2 og trives med det.

Skrevet

Ja. Veldig trivelig her vi bor og har ikke lyst til å flytte.

Anonymous poster hash: a48dd...15c
Skrevet

Sånn boligmarkedet er nå, kommer det garantert et krakk snart. Da kaster de boligene etter dere, så hold ut!

Anonymous poster hash: 968e1...106

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...