Gå til innhold

Morsdagsforberedelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har aldri bakt noe som helst. Nå står han på kjøkkenet og skal bake til morsdag i morgen, med 2-åringen som ivrig assistent. Og jeg ler så jeg griner! Han som ikke vet helt hva han skal gjøre, formler med oppskriften og snakker med seg selv, samtidig som 2-åringen får beskjed om ikke å spise sukkeret, ikke tømme mel på gulvet, ikke stikke tunga ned i muffinsformene osv. De er søte da! Men holder meg unna kjøkkenet en stund til tror jeg... De får full pott for innsats i alle fall! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig, det er tanken og  innsatsen som teller! Du får nok en bra morsdag. :)

Skrevet

Hehe, mannen min gjorde det samme i fjor, de bakte boller. Ble ikke helt som mine boller, og kjøkkenet så helt bomba ut etterpå (rydde underveis er fremmed for mannen min), men det ble boller. Ikke minst ble det to stolte guttnunger og en pappa, som alle bakte alene for første gang ;)

Anonymous poster hash: 29089...59f

Skrevet

Koslig.  Håper dagen din i morgen blir like bra. :)

Min samboer har også bakt kake for første gang i dag. Jeg "fikk sovemorgen" selv om det ikke var min tur og når jeg stod opp så stod det en fersk kakebunn på benken. Ble overrasket. ;)

Skrevet

Så koselig da ☺☺☺

jeg har blitt forbredt av 9 åring om at hun skal lage sin hjemmelagde dessert (en nydelig jordbærmilkshake) og hun skal ta meg med på skøytebanen så vi går litt mor-datter tid sammen.

Samboer har ikke involvert seg i år heller egentlig. Men nå begynner barnet å bli så stort at dette fikser hun fint selv så er veldig fornøyd med planene hennes ☺

Anonymous poster hash: f3194...410

Skrevet

Så herlig og høre. Og fantastisk mann som forsøker.

Her har jeg aldri noensinne fått noe på morsdag. Men har vært alene med barna noen år nå og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...