Gå til innhold

2 verdenskrig, Rwanda og nå IS i Irak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folkeutryddelse skjer i Irak i dag uten at verdenssamfunnet gjør stort. Leser bare om grusomme avisoverskrifter om barn som blir drept, torturert og voldtatt. Veldig sjelden vi hører noe om angrep mot IS.

I tillegg så har vi alle de andre krisene i verden. Boko Haram, Syria+++.

Hva kan vi gjøre? Føler meg så maktesløs mot verdens grusomheter:( gir penger til røde kors etc men hva mer?

Anonymous poster hash: 16d4e...408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkeutryddelse skjer i Irak i dag uten at verdenssamfunnet gjør stort. Leser bare om grusomme avisoverskrifter om barn som blir drept, torturert og voldtatt. Veldig sjelden vi hører noe om angrep mot IS.

I tillegg så har vi alle de andre krisene i verden. Boko Haram, Syria+++.

Hva kan vi gjøre? Føler meg så maktesløs mot verdens grusomheter:( gir penger til røde kors etc men hva mer?

Anonymous poster hash: 16d4e...408

Jeg setter min lit til Nato og FN. De diskuterer dette garantert.

Bekymrer meg litt at det er lenge siden jeg har lest i avisene om at de legger planer.

Anonymous poster hash: cad39...755

Skrevet

IS i Syria.

Det er stort sett kurderne som ordner opp selv. Plutselig syns alle at geriljaen gjorde en god jobb. Kanskje de ikke er terrorister Alikevel ;)

Anonymous poster hash: d25da...ab4

Skrevet

IS i Syria.

Det er stort sett kurderne som ordner opp selv. Plutselig syns alle at geriljaen gjorde en god jobb. Kanskje de ikke er terrorister Alikevel ;)

Anonymous poster hash: d25da...ab4

Joda, YPG militsen i Kobani i Syria er terrorister, en gren av geriljagruppen PKK. Hvorfor tror du Tyrkia ikke gikk inn med soldater i Kobani? Selvfølgelig flott at YPG har klart å ta over Kobani igjen, for selvom de er en gren av PKK geriljaen så er de ikke så brutale som IS

Anonymous poster hash: 1a355...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...