Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Han er aldri ute, og jeg unner han det virkelig. Men, tror faen meg jeg har fått rier her jeg sitter. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Fortsatt fire uker til termin. Tør ikke ringe føden ennå, før jeg er helt sikker.. Litt av en begynnelse på helga! Anonymous poster hash: 1285a...b84
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Oi! Lykke til! Håper han ikke har tatt den helt ut... Når det er sagt - Er det din første? Jeg hadde mange kvelder med falske rier før det ble fødsel i hvert fall.. Jeg drev og tok tiden og styrte.. Men jeg merket det den dagen de var ekte! Selv om de aldri ble regelmessige da heller.... Lukke til!! Anonymous poster hash: 12851...68e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Dytt! Anonymous poster hash: 36aa9...e48
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Ble (heldigvis) ingen fødsel i natt. Det er tredje barn, men de andre har blitt satt igang på overtid, så jeg aner ikke hvordan en fødsel starter.. Vet ikke forskjell på rier og kynnere heller, men en av delene hadde jeg hvertfall i natt 😂 Mannen var forresten ganske bedugget når han kom hjem, så han hadde uansett ikke fått lov å være med på sykehuset. Anonymous poster hash: 1285a...b84
Tyra79 Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Godt at det ikke ble fødsel da:)! Jeg hadde forøvrig masse kynnere siste tiden med tredjemann. De kom sånn typisk på kvelden når vi slappet av. De kom sånn typisk hvert kvarter, og varte etpar timer hver kveld. Da fødselen startet, var det akkurat likt. Jeg våknet med kynnerene om morgene, men disse fortalte i flere timer. Dro på sykehuset for å få sjekket det opp, og hadde da 6-7cm åpning!! Noe er garantert på gang, men håper det ikke skjer noe FOR tidlig heller. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå