Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Jeg trener mye og har pga. det kommet i kontakt med forskjellige mennesker opp igjennom årene. Har akkurat fylt 26, har alltid drevet med mye idrett. På trening for noen uker siden ble jeg kontaktet av en ung mann som lurte på om jeg kunne vise han teknikk i et par øvelser (han hadde sett meg mye på senteret). Jeg er PT så kan vel hende han snappet opp det via noen andre. Tenkte han var kjekk å se på og ikke særlig mye mer. Har samboer og er lykkelig med det. Etter noen uker har vi sett hverandre på trening og pratet mer og mer om trening. Han flørter som bare det, og jeg må innrømme at jeg ikke er helt immun. Men så fant jeg ut at han er 16 eller 17 år 😂😂😂😂 Herregud, er det mulig? Jeg har aldri følt meg SÅ klein noen gang... Er det mulig å se sånn ut å være så ung? Som PT har jeg sett mange menn med muskler, og han må jo bole for det første! Han er jo fortsatt et barn, men med den selvtilliten lurte han meg trill rundt. Noen andre som har gått på en smell? Han kunne minst vært 23 ut fra utseendet. Skjønner hvertfall at mannfolk går på en smell på byen! Vi jenter stasher oss jo så mye også, umulig å se alder! Jeg gremmes. Og er flau! Anonymous poster hash: 5885e...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå