Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Jeg fødte for en uke siden. I svangerskapet har jeg brukt flere bukser som har passet fint. Etter fødselen passer ikke buksene lengre å det er ikke fordi jeg har blitt feitere rundt hoftebeina etter fødselen. Jeg har rett og slett ikke noe overflødig fett der, det virker og ser ut som om jeg har fått breiere hofter altså at hoftebeina har utvidet seg ?!Vanlig? Flere som har opplevd dette? Anonymous poster hash: e2a41...5ed
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Helt normalt. Hos noen er det permanent, hos andre går det tilbake. Anonymous poster hash: 540af...0e8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Ja d fikk jeg også. Gikk noe tilbake, men er jo noe stort som presses ut så ikke rart om noen ting blir presset litt ut;) Anonymous poster hash: 20d86...14d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Hos meg har de blitt smale igjen etter noen mnd (vet ikke hvor lenge) bruker fortsatt str 27/28 i jeans. Anonymous poster hash: 56e8a...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå