Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Har fått en sånn rosa contigoflaske til 3åringen. Det er med sugerør inni og en knapp man trykker på for å få ut tuten. Hvordan vasker jeg denne??? Selve flaska går jo i maskin, men hva med lokket og tuten. Går jo ikke å demontere!! Anonymous poster hash: 01103...3f1
MillaCamilla Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Demonterer den i tre deler (sugerør, lokk med tuten åpen, flaske) og inn i maskinen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg setter sugerøret i bestikk-kurven og legger lokket på øveste hylle. Skyller lokket og sugedelen i rennende vann når jeg tar den ut for å være sikker på at det ikke er såperester i den. Anonymous poster hash: 0659d...ef5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Det går ikke an å ta ut sugedelen??? Har en camelbackflaske som vi gjør dette meg. Men på contigoflasken står det "do not remove".. HI Anonymous poster hash: 01103...3f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå