Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Føler meg skamfull som kjenner det sånn men mine ting gjør meg glad. Jeg har fine klokker, vesker, solbriller og lommebøker. Og jeg elsker dem. Alt annet jeg har på meg er fra billige kjeder men tilbehøret er altså dyre. Ingen som ser det men jeg vet det. Blir også lykkelig av å kjøpe nye ting selv om det er billige saker. Kjoler feks. Utover dette gjør familien meg glad. Og jeg lever for å hjelpe andre. Skulle ønske jeg kunne selge tingene mine fordi jeg er imot et materielt samfunn med store forskjeller. Men jeg er dobbeltmoralsk. Og vet det selv. Derfor kjøper jeg varer som ikke har tydelige merker på seg ol. Tragisk. Anonymous poster hash: f4a83...1f6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Det er dopamin-utskillelsen du får når du kjøper nye ting, som gjør det glad. Mange måter å få det boostet på. Du kan jogge, spise sjokolade, spille poker og mm. Og, ja, alle blir glad av det Anonymous poster hash: 1fc2c...249
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg er akkurat som deg hi;) Anonymous poster hash: 82efb...9ac
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 I dag fikk jeg kjøpt: 1 mexx-skjørt, 1 annet merke-skjørt, og to jean paul boleroer til jentene mine. Dette kostet egentlig 1600 kr til sammen, jeg betalte 175,-) Sånt gjør meg lykkelig. Jeg kan bare drømme om å kjøpe noe som helst til meg selv.....vi klipper oss hos lærlinger fordi det er gratis, vi tråler finn.no gies bort, i håp om å finne det vi måtte trenge..... Så nå sitter jeg å smiler over kuppet mitt i dag Anonymous poster hash: 07b63...94c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Materielle ting gjør meg glad! Så jeg er veldig glad de gangene jeg har råd og jeg har ikke dyre vaner. Kjøper meg ny veske feks hver 2-3 år og da koster den 99-300kr maks.. Så jeg tar meg sjelden råd til å handle til meg selv.. Er avhengig av bil og bare den koster meg 7000kr mnd nesten-skulle gjerne tatt bussen for 500kr men det går ikke buss her ;p Anonymous poster hash: b7333...a40
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Blir ikke glad av alle materielle ting jeg har, men enkelte ting er jeg spesielt happy for. Som min fantastisk fine Le Klint taklampe. De som ikke har peiling vil nok tro at det er en lampe fra IKEA, men jeg og andre som har peiling vet at det er en ganske dyr designlampe. Det er nå 7 år siden vi kjøpte den, og jeg er fremdeles like glad for den. Anonymous poster hash: df1e7...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå