Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Like gøy enda ? Begynner folk å bli lei ? Anonymous poster hash: 13a3f...1ee
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Møkk lei... Anonymous poster hash: 48365...20f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Har vært lei et par år allerede. Er ganske lei de fleste norske Tv-trynene i Norge, er den samme gjengen som går igjen år etter år😝 Anonymous poster hash: 289c8...7fa
Gjest Julia1984 Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Møkk lei....burde gitt seg på toppen....6-7 år siden😦
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Har sett på de i alle år, og for meg starter helgen med Senkveld😄 Altså; ikke lei Anonymous poster hash: f760b...f34
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Ikke lei jeg heller! Anonymous poster hash: 6cb16...d1c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Ikke lei Anonymous poster hash: ba65b...10c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Enkelte av gjestene må jo ha vært innom 10 ganger snart?! Anonymous poster hash: d140b...87e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 Lei lei lei hele tv2 sin fredagsunderholdning! Nå avløste Mitt dansecrew Idol og etter dette er Norske talenter i gang igjen, og tipper det blir nok en runde med Idol etter der igjen! Anonymous poster hash: 14e47...91e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Lei. Har ikke sett det på flere år... Anonymous poster hash: 4a37c...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå