Gå til innhold

Senkveld med Thomas og Harald


Anbefalte innlegg

Skrevet

Like gøy enda ?

Begynner folk å bli lei ?

 

Anonymous poster hash: 13a3f...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møkk lei...

 

Anonymous poster hash: 48365...20f

Skrevet

Har vært lei et par år allerede.

Er ganske lei de fleste norske Tv-trynene i Norge, er den samme gjengen som går igjen år etter år😝

 

Anonymous poster hash: 289c8...7fa

Gjest Julia1984
Skrevet

Møkk lei....burde gitt seg på toppen....6-7 år siden😦

Skrevet

Har sett på de i alle år, og for meg starter helgen med Senkveld😄

Altså; ikke lei

 

Anonymous poster hash: f760b...f34

Skrevet

Ikke lei jeg heller! :)

 

Anonymous poster hash: 6cb16...d1c

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 7760d...cb9

Skrevet

Ikke lei :)



Anonymous poster hash: ba65b...10c
Skrevet

Enkelte av gjestene må jo ha vært innom 10 ganger snart?!

 

Anonymous poster hash: d140b...87e

Skrevet

Lei lei lei hele tv2 sin fredagsunderholdning! Nå avløste Mitt dansecrew Idol og etter dette er Norske talenter i gang igjen, og tipper det blir nok en runde med Idol etter der igjen!

 

Anonymous poster hash: 14e47...91e

Skrevet

Lei. Har ikke sett det på flere år...

 

Anonymous poster hash: 4a37c...cf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...