Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg sitter på do i Senkveld pausen. 😂 Anonymous poster hash: 8c507...859
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Ser på masterchef mens jeg prøver å motivere meg for senga.😊 Babyen har akkurat sovna på sofaen, og jeg frykter at hun våkner dersom jeg prøver å løfte henne opp. Anonymous poster hash: 73a57...8cc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg er på jobb. Gjør ingenting fornuftig frem til midnatt, da kan jeg legge meg
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Fyrer i peisen, brenner stearinlys, slapper av med gode tanker. Anonymous poster hash: 022ee...af6
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Manner (Kvinner) meg opp til å pakke til hyttetur i morgen
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Ligger i sengen med mobilen. Anonymous poster hash: e8f9a...9a1
frøken alexandra Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 nettopp kommet hjem fra seinvakt - sitter å ser på youtube videoer av redbull
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Ligger i sengen med mobilen. Anonymous poster hash: e8f9a...9a1 Jeg også Anonymous poster hash: e18d8...89d
Bumblebeee Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Ligger i senga og venter på at paraceten skal kicke inn så det er mulig å få sove litt. Bihulebetennelse. Imens flirer jeg av denne http://www.superlike.no/20-ganger-nordmenn-intenst-hatet-autokorrekt-pa-mobilen/og leser her inne på bim.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Trodde aldri jeg skulle bli nødt til å gjøre dette! Men jeg sitter å legger en slagplan mot nav og fastlegen. De prøver å få meg ufør. De har lyktes tidligere men etter en 2 år lang krig og et heftig oppvask møte fikk jeg begynne i jobb, noe som gjore meg helt sinnsykt godt både fysisk og psykisk. Men nå er vist kampen i gang på igjen. Mildt sagt en fortvilende situasjon MEN alt ordner seg på ett eller annet vis. Jeg har 2 barn å forsørge i tillegg til at jeg er avhengig av å jobbe for å trives med meg selv. Det gjør noe med psyken å bli ufør å føle seg til bry for alt og alle og å vite at hele systemet vil gi meg opp. Jeg trenger å vite at jeg kan bidra med noe, men det er tydeligvis ikke så lett for nav å forstå! Kan de ikke for pokkern uføretrygde noen som trenger det og som vil? Isteden for å drive klappjakt etter MEG som virkelig VIL?? Ja, jeg er klar over at jeg ikke er 100% arbeidsfør. MEN, jeg vet at jeg kan bidra med noe! Om så det er 50% så er det bedre enn ingenting. Det som gir meg mening her i livet er barna mine og det å kunne hjelpe andre. Å det er nettopp derfor jeg jobber med å hjelpe de "svake" i samfunnet.. Nå skal de ta fra meg jobben, men det føles ærlig talt som å bli frarøvet retten til å ha det psykisk godt med meg selv og det å kunne bidra med noe positivt for andre.. Hvordan skal jeg liksom lære barna om viktigheten med skole og en god utdannelse når mamma går hjemme og "koser" seg? Puuh, dagens utblåsning! Anonymous poster hash: 9c0d9...86b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #12 Skrevet 6. februar 2015 Ser på Supernatural Anonymous poster hash: f5700...93a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #13 Skrevet 6. februar 2015 Ligger å passer på så den lille ved siden av meg sover godt. Gruer meg litt til å sove selv, for da har jeg ikke helt kontroll på pustingen.. Anonymous poster hash: f8062...36c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #14 Skrevet 6. februar 2015 Sitter på do å bæsjer faktisk 💩💩 Anonymous poster hash: 7fa88...c88
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #15 Skrevet 6. februar 2015 Pusser tenna. Anonymous poster hash: 91aac...30a
MammantilNurket Skrevet 6. februar 2015 #16 Skrevet 6. februar 2015 Drikker prosecco og ser gårdagens episode av "MasterChef"
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #17 Skrevet 6. februar 2015 Sitter på sofa'n og surfer rundt på DIB... Anonymous poster hash: ff662...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå