Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg er gravid for 3dje gang å merker at for hver gang har jeg blitt mer og mer humørsyk. Jeg tåler nesten ingenting før jeg kjenner at nå er grensen nådd. Stakkars hunden vår får også gjennomgå. Han lukter vondt( gjør jo egentlig ikke det ellers så er vel bare hormonene som styrer meg) jeg irriterer meg over all slags småting som egentlig ikke burde irritere. Feks noen som skaffer når de spiser, at det ikke går like fort som jeg forventer når jeg har spurt om noe, pga kvalmen blir jeg fortere sliten så energinivå er jo ikke på topp. Å det er sikkert også en grunn til at lunta er kortere enn er det flere som har det sånn? Noen som har gode tips til å klare å bite I seg uten å surne? Prøver jo å ikke la det gå utover de rundt meg men jeg mugner til å surmule for meg selv. Det er slitsomt når mann ikke er vant til å være sånn. Anonymous poster hash: 239ea...b47
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Slafser ikke skaffer når de spiser.. Anonymous poster hash: 239ea...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå