Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Er på AAP, og har nå begynt å jobbe litt som vikar. Hos Skatteetaten er jo NAV "hovedarbeidsgiver" så der har jeg tabelltrekk, og biarbeidsgivere skal trekke 35% skatt. Har fått lønnsslipp fra den andre arbeidsgiveren i dag, og de har også brukt tabelltrekk.... Hvordan ordner jeg dette? Hvem sier jeg i fra til? Vil ikke betale for lite skatt, da får jeg jo bare baksmell Anonymous poster hash: 9f2a1...281
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Logg inn på skatteetaten og bestill nytt skattekort! Rett under der du skal skrive inn forventet inntekt er det en kolonne du kan krysse av for at du har to arbeidsgivere og trenger prosenttrekk. Da vil du autmatisk bli trekt i prosent av både nav og arbeidsgiver neste måned. Du må ALDRI ha tabelltrekk når du har lønn fra to steder, da blir det alltid noe feil. Anonymous poster hash: 929d0...3a3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Logg inn på skatteetaten og bestill nytt skattekort! Rett under der du skal skrive inn forventet inntekt er det en kolonne du kan krysse av for at du har to arbeidsgivere og trenger prosenttrekk. Da vil du autmatisk bli trekt i prosent av både nav og arbeidsgiver neste måned. Du må ALDRI ha tabelltrekk når du har lønn fra to steder, da blir det alltid noe feil.Anonymous poster hash: 929d0...3a3 Takk for svar Er først nå jeg har begynt å jobbe litt for å prøve meg, så har ikke tenkt over det tidligere. Da skal jeg ordne dette med en gang så det ikke blir noe krøll fremover HI Anonymous poster hash: 9f2a1...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå