Gå til innhold

AAP, jobb og skatt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på AAP, og har nå begynt å jobbe litt som vikar. Hos Skatteetaten er jo NAV "hovedarbeidsgiver" så der har jeg tabelltrekk, og biarbeidsgivere skal trekke 35% skatt. Har fått lønnsslipp fra den andre arbeidsgiveren i dag, og de har også brukt tabelltrekk....

Hvordan ordner jeg dette? Hvem sier jeg i fra til? Vil ikke betale for lite skatt, da får jeg jo bare baksmell :(

 

Anonymous poster hash: 9f2a1...281

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logg inn på skatteetaten og bestill nytt skattekort!

 

Rett under der du skal skrive inn forventet inntekt er det en kolonne du kan krysse av for at du har to arbeidsgivere og trenger prosenttrekk. Da vil du autmatisk bli trekt i prosent av både nav og arbeidsgiver neste måned.

 

Du må ALDRI ha tabelltrekk når du har lønn fra to steder, da blir det alltid noe feil.

 

Anonymous poster hash: 929d0...3a3

Skrevet

Logg inn på skatteetaten og bestill nytt skattekort!

Rett under der du skal skrive inn forventet inntekt er det en kolonne du kan krysse av for at du har to arbeidsgivere og trenger prosenttrekk. Da vil du autmatisk bli trekt i prosent av både nav og arbeidsgiver neste måned.

Du må ALDRI ha tabelltrekk når du har lønn fra to steder, da blir det alltid noe feil.Anonymous poster hash: 929d0...3a3

Takk for svar :)

Er først nå jeg har begynt å jobbe litt for å prøve meg, så har ikke tenkt over det tidligere. Da skal jeg ordne dette med en gang så det ikke blir noe krøll fremover :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 9f2a1...281

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...