Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Seriøst?? Samarbeider hun med Villaparika?? Hun hermer jo etter det meste 😝😝 Anonymous poster hash: 99a94...3bc
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Nei hun stalcker henne bare! Anonymous poster hash: 23eac...d93
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Herregud, drit i Villa Paprika, glade hjem, samme pakket. Anonymous poster hash: 72026...a97
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 She's crazy :/ Anonymous poster hash: a372c...ac1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Noen som finner henne på Instagram? Hver gang jeg søker eller trykker på bildene nederst på bloggen hennes, står det at siden ikke finnes? Hvordan kan den ikke finnes når hun skriver hun er veldig aktiv der inne? Har hun blokket meg? Det er jo umulig, jeg har aldri vært inne på verken bloggen eller instagramen hennes før? Anonymous poster hash: 83181...d56
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Detgladehjem Noen som finner henne på Instagram? Hver gang jeg søker eller trykker på bildene nederst på bloggen hennes, står det at siden ikke finnes? Hvordan kan den ikke finnes når hun skriver hun er veldig aktiv der inne? Har hun blokket meg? Det er jo umulig, jeg har aldri vært inne på verken bloggen eller instagramen hennes før?Anonymous poster hash: 83181...d56 Detgladehjem Anonymous poster hash: cada4...b41
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Det må være synd på hun dama der. En slags wannabe et eller annet. Det som er enda mer trist er at hun legger ut så mye om helsa og livet til dattera si. Anonymous poster hash: b0ef8...6cb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Og HVOR får hun penger til å kjøpe alle disse dyre tingene? Ikke jobber hun og jeg tviler på at bloggen gir store inntekter!! Anonymous poster hash: 23eac...d93
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Mannen jobber vel? Anonymous poster hash: 06853...9c5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 "Jeg er i overkant interisert i interiør" Haha Anonymous poster hash: 64444...2b4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Når det IKKE plager selve Villa Paprika hvorfor skal det plage meg?? Anonymous poster hash: 44a51...0d0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #13 Skrevet 7. februar 2015 Når det IKKE plager selve Villa Paprika hvorfor skal det plage meg??Anonymous poster hash: 44a51...0d0 villa paprika er vel glad for den "gratis" reklamen hun får for butikken sin, men jeg hadde ikke blitt særlig glad over at en annen blogger kopierte innleggene! Anonymous poster hash: 23eac...d93
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #14 Skrevet 7. februar 2015 Og HVOR får hun penger til å kjøpe alle disse dyre tingene? Ikke jobber hun og jeg tviler på at bloggen gir store inntekter!! Anonymous poster hash: 23eac...d93 Det lurer jeg også på. Vet det var teit av meg, men måtte sjekke prisen på det nyeste innkjøpet hennes. Nesten 6000,- for skjortene😨 Himmel... Anonymous poster hash: f8650...7e9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 Og HVOR får hun penger til å kjøpe alle disse dyre tingene? Ikke jobber hun og jeg tviler på at bloggen gir store inntekter!! Anonymous poster hash: 23eac...d93 Det lurer jeg også på. Vet det var teit av meg, men måtte sjekke prisen på det nyeste innkjøpet hennes. Nesten 6000,- for skjortene😨 Himmel... Anonymous poster hash: f8650...7e9 Hun går vel tilbake i butikken med det og får igjen pengene, etter hun har tatt bilde så klart 😊😂 Anonymous poster hash: c253f...af9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #16 Skrevet 7. februar 2015 "Når man er interiør frelst, da må man følge den trenden som er veldig poppis blant vi interiør bloggerne.. " (male en vegg sort) 😂😂😂 Anonymous poster hash: c5998...4ec
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #17 Skrevet 7. februar 2015 Den gangen jeg kikket innom (etter at det ble skrevet om her inne igjen) syntes jeg at de minnet veldig om hverandre, og at det var vanskelig å se hvem som tok etter hvem, isåfall. Den kjerring/glam-stilen til Villa Paprika er jo ikke akkurat original, så den stilen ser man overalt i dette segmentet av bloggere. Hun Glade Hjem-dama skriver, tross noen skrivefeil, ihvertfall forståelig norsk, i sterk kontrast til Villa Paprika, og det er jo en positiv forskjell, ihvertfall! Anonymous poster hash: 886a2...6b4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #18 Skrevet 7. februar 2015 Jeg var inne å snoket på bloggen i går, synes det er ganske sykt at hun later som at hun har en interiørbutikk. Skriver stadig om interiørnyheter som ventes inn og blablabla. Eller tror hun det er Villa Paprika butikken hun driver... Anonymous poster hash: e9042...5d5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #19 Skrevet 7. februar 2015 Hun har vell kreditt kort vettu. Og tenker ikke på att hun må betale det tilbake 😂 Anonymous poster hash: 0496b...1ac
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 Det er veldig stygt å mobbe den stakkars Gladehjem- damen egentlig. Hun må ha store problemer. Det er jo veldig tydelig! Syns faktisk at vi skal la henne være! Vil tro hun får nok kritikk i kommentarfeltet på bloggen... Vi trenger jo ikke dytte henne enda lengre ned i gjørma. Hun finner vel ut etterhvert at det er bedre å ha sin egen stil. Tydelig en identitetskrise den jenta lider av.... Syns synd på henne. Hun prøver sååå hardt å passe inn 😞 og ang økonomi er jeg også redd for at hun lever på kredittkort. Nei, det har jeg forresten ikke noe med! Det får være hennes sak! Anonymous poster hash: acb1d...d83
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #21 Skrevet 7. februar 2015 Nå MÅTTE jeg bare inn å se igjennom bloggen til denne Gladehjem dama og villapaprika damen og jeg sier bare OH MY jeg kan egentlig ikke fatte at gladehjem damen tørr, jeg blir pinlig berørt på hennes vegne. Jeg er enig med deg over her, hun må ha en identitetskrise e.l, det er vel ikke sunt å være såååå opphengt i en annen blogger som hun tydeligvis er av villapaprika! Er litt synd på henne faktisk! Anonymous poster hash: 23eac...d93
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #22 Skrevet 7. februar 2015 Har aldri kommentert på tråder om hverken villa paprika eller gladehjem-dama... Men har vært inne og sett på begge to. Får rett og slett vondt i magen og synes oppriktig synd på gladehjem altså... Gjør meg mine tanker om henne, men det blir rett og slett stygt og legge det ut her... Stakkars jente... Villa paprika kan jeg rett og slett ikke forstå hvorfor har så mange følgere... Stilen hennes er vel Norges mest brukte. I tillegg har hun dessverre ikke helt peiling, da hjemmet hennes er fullstendig overlesset av ting og tang... Grøss... Hun har egentlig en god del fine ting der, men så overdrevet !!! Anonymous poster hash: bf9fa...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå