Gå til innhold

MÅ man bo sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en kjæreste i 1,5 år nå. Fant denne fine mannen etter et kjærlighetsdødt forhold med eksmannen (faren til mine barn)

Vi har det så deilig og spennende sammen. Vi er BARE kjærester, noe jeg aldri har hatt. Ble altfor fort voksen og dyttet ut i ting jeg ikke var klar for med eksen. Det er så deilig. Barna mine vet at jeg har kjæreste, de har møtt ham flere ganger, men han sitter ikke her hjemme med oss til vanlig. Middager og slikt er forbeholdt barna og meg :)

Han sover her de helgene barna er hos far og kommer på besøk etter de har lagt seg. Og jeg syns det er sååå deilig! Han også altså.. Vi har snakket om dette flere ganger og vi er enige..

Men så er det alle andre som maser høl i huet på meg! "Skal dere ikke flytte sammen snart", "kommer det ikke snart flere barn" "dere kan jo ikke baaare holde på sånn her alltid". Hvorfor ikke?

Ingen vet hva fremtiden bringer såklart, men som det er nå så har vi ingen planer om å bo sammen med det første..

Anonymous poster hash: 0066b...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei så lenge det fungerer og dere begge er enige må dere vel ikke det? Min venninne har kjæreste i en annen by. Hun trives helt greit med å ikke bo sammen og har heller ikke lyst til det...han er ikke helt enig ;-)

Anonymous poster hash: 6a28f...735

Skrevet

Jeg og har det slik. Fint å bare være kjærester.

Barna kjenner han. Kommer på besøk på kvelden. overnatter noen ganger i uken. Tilbringer helgen med oss.

Toppers! Vil ikke bytte det. Bare kanskje om mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...