Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Har et barn. Føler jeg har gått fra å være forelsket i mannen til å bli forelsket i barnet. Elsker barnet. Sitter og koser og har barnet i armkroken. Gjør aldri dette med mannen lengre. Anonymous poster hash: 20d37...b6a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Ha ha, ja. Jeg har to og har helt glemt mannen 😆 men en dag blir de store og synes jeg er teit og så flytter de hjemmefra og hvem skal jeg kose med da? Jo, mannen selvfølgelig. Det blir en ny vår for oss det ☺️ Men jeg får bare så så mange år før barna mine ikke vil kose på meg mer, så han får pent vente 😉😊 Anonymous poster hash: 75a2e...e02
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Gruer meg til barna flytter ut! Klarer dessverre ikke se for meg at forholdet får en ny vår da. Anonymous poster hash: 6b827...b29
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Oj! Varsellampene lyser!! Ikke glem å kose med mannen din fordi om du har barna. Menn setter kos og sex høyt, og føler seg forlatt og ikke så viktige om du overser dette. Jeg forundres ikke over at menn er utro når damene deres glemmer av mannen sin fordi de har fått barn. (Det betyr ikke at jeg syns det er greit! Men jeg forstår at det skjer). Anonymous poster hash: 5ca61...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå