Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Fines det en måte å bli fortest ferdig? Minstemann begynte idag, antar det kommer til alle. Ellers har det vart en uke, å barn vært helt knekt. Noen tips jeg ikke vet om? Anonymous poster hash: 2e9fd...75f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Fines det en måte å bli fortest ferdig? Minstemann begynte idag, antar det kommer til alle. Ellers har det vart en uke, å barn vært helt knekt. Noen tips jeg ikke vet om? Anonymous poster hash: 2e9fd...75f Hos oss varte det bare 1 døgn (heftig i ca 4-6 timer). Både jeg og mini på 1,5 år fikk i oss blåbærsaft og smoothie av jordbær og banan. Kanskje det er en vidunderkur? 😉 Hos mannen som bare spiste chips og drakk vann, varte det i flere dager. Anonymous poster hash: d7877...f8a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Har ikke hvitløk i hus, tviler 2 åringen hadde spist det. Men takk, kan kjøpe å prøve til meg om det kommer Anonymous poster hash: 2e9fd...75f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Har ikke hvitløk i hus, tviler 2 åringen hadde spist det. Men takk, kan kjøpe å prøve til meg om det kommer Anonymous poster hash: 2e9fd...75f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Da krysser jeg fingrene for den på noen timer, hadde minen feber? Anonymous poster hash: 2e9fd...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå