Gå til innhold

Ledig dagmammor på Majorstuen


valmire

Anbefalte innlegg

Hej alla föräldrar!

 

Vi är två vuxna damer på 27 og 28 år som jobbar som dagmamma på Majorstuen,oslo og har plater lediga hos oss.

Har god erfaranhet med barn og goda referenser.

Ta gärna kontakt för mer info på mail el mobil

[email protected] el 486 48 401

 

Lite kort info:

 

Ær ni fortfarande i behov før dagmamma så har jag ledig plats hos mig från januar.

 Jag heter Valmire och kommer från en liten by i væstra Sverige men har bott i Oslo i 5 år nu, ær 27 år och bor på majorstuen tillsammans  med min hund, Mariio og en kompis, Randa. 

Mariio ær en boxer-mix på snart 4 år som ær van med barn och har inga problem med lite hårda kramar från barna utan går undan om det blir før mycket. Har æven en hundpassare som hjælper mig 2 -3 gg i veckan så Mariio ær inte med oss hela tiden.

Randa ær 28 år och har bott i Oslo i snart 8 år, hon kommer hjælpa mig med barna vid behov. 

Har god erfarenhet att jobba med barn då jag har jobbat på barnehage både hær og i Sverige.  Har æven jobbat på avlastningshem før både vuxna och barn men jobbar nu bara lite extra på barneavlastning på natten.

Som dagmamma har jag jobbat sedan mars førra året og trivs vældigt bra med det.
Anledningen till att jag bestæmde mig før att sluta jobba på barnehage og børja som dagmamma istællet ær  egentligen bara av en anledning, allt før mycket stress på barnehage både før mig och barna.  Tyckte inte att jag fick den tiden jag behøvde før att uppfylla barnas behov utan kænde mig tillslut bara som en vakt som bara skulle passa på barna och inget mer. 
Tycker att alla barn ska få den uppmærksamheten dem behøver och førstjænar.