mamma_bergen Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men nå begynner jeg å lure på om jeg skal ha det allikevel Har dere, ev hvorfor ikke?
Superdolly Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Nei, ikke i kombinasjon med små barn. Mye lettere å vaske opp søl fra gulvet.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Kommer helt ann på hvor ofte bordet er i bruk. Der vi bodde før brukte vi det hver dag og ikke aktuelt med teppe. Når brukes det kun når vi har mer enn en gjest på middag og nå kunne jeg tenkt meg et teppe. Anonymous poster hash: c30fe...c9c
Stridsmøy Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 (endret) Har teppe under spisetuebordet. Og under barnestolen har vi sånt hardplastunderlag til å ha under kontorstol. Underlaget går litt over teppet og under to av bordbeina. Så null problem med tanke på matsøl fra ungen. Ser helt greit ut fordi det er gjennomsiktig. Kjøpt på Jysk. Smarteste kjøpet :-) Endret 6. februar 2015 av Stridsmøy
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Vi har teppe under spisebordet. Spiser der daglig. Aldri vært noe problem. Tre barn Anonymous poster hash: f5b60...45c
mamma_bergen Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2015 Har en niåring så søl er ikke det største problemet lenger Vi bruker det mye, alle måltider, lekser og annet foregår der. Jeg syns det virker litt kaldt og nakent der i kroken, men tenker jo samtidig at det blir mer arbeid
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Jeg syntes det ser pent ut med, men har valgt ikke å ha det. Spiser der hver dag, og det blir myr støv, smuler og dritt der som jeg ikkd hadde fått opp ellers. 3 barn. Anonymous poster hash: 92d50...87a
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Vi har et sisalteppe under spisebordet, utrolig enkelt å holde rent og i tillegg er det i brun/gråtoner slik at flekker ikke er synlige. Det er på en måte "hardt" slik at mat og søl ikke klistrer seg fast. Anonymous poster hash: 91a5b...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå