Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Er gravid i tredje trimester og merker at jeg har UVI. Har en selexid kur liggende her siden sist jeg egentlig fikk påvist UVI, men valgte å ikke ta den fordi jeg merket bedring bare dagen etter jeg hadde vært å hentet den på apoteket. Jeg vet jo ikke 100% om det er UVI, men har hatt det såpass mye at jeg kan si meg veldig sikker på at det er det jeg har. Ville dere bare tatt kuren? Frister så lite å bruke en av dagene i helgen på legevakten når jeg er såpass sikker. Merker det godt i ryggen nå, så vil ikke vente til mandag heller. Anonymous poster hash: 95dc8...beb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Får du ikkje vekk UVI så sprere det seg vider. Anonymous poster hash: fc0b0...41d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Får du ikkje vekk UVI så sprere det seg vider. Anonymous poster hash: fc0b0...41d Jeg er klar over det, det var derfor jeg lurte på hva andre her inne ville gjort. Satset på at det var det og begynt på kuren, eller brukt kvelden på legevakten. Anonymous poster hash: 95dc8...beb
Gjest mphs Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Som gravid ville jeg gått til lege før jeg begynte på medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå