Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Dere som tar fragmin under svangerskap, hvor setter dere sprøytene? Det blir jo kuler, blodansamling og svært smertefulle klumper og arr i huden etterhvert, så når babyen sparker så gjør det jo vondt? Setter den på siden? Anonymous poster hash: 063df...311
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Satte dem på siden og foran, der jeg klarte å klype opp litt hud. Satte også noen i låret da magen ble "brukt opp". Det går også fint. Anonymous poster hash: c85d3...9e0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Satte dem hvor som helst der jeg fant et ledig område på magen. Jeg var ikke plaget med blodansamling og smertefulle klumper, mitt største problem var å finne en ledig plass mellom alle strekkmerkene, for jeg syntes det var så vondt å stikke dem gjennom et strekkmerke. Anonymous poster hash: 560f1...8df
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Har satt dem i lårene i alle tre svangerskapene. Anonymous poster hash: 0388f...2e0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Satte dem hvor som helst der jeg fant et ledig område på magen. Jeg var ikke plaget med blodansamling og smertefulle klumper, mitt største problem var å finne en ledig plass mellom alle strekkmerkene, for jeg syntes det var så vondt å stikke dem gjennom et strekkmerke. Anonymous poster hash: 560f1...8df Da fikk du ikke særlig høy dose, regner jeg med. Anonymous poster hash: 063df...311
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Satte dem i magen rundt navlen. Aldri hatt problemer med arr eller blodansamlinger Anonymous poster hash: a4247...4a0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Har en og annen blåflekk, men det går bra å sette fremdeles. setter på hver side av magen. Men om du har problemer med kuler og blodansamlinger så setter du nok sprøytene litt feil. Det er viktig at de settes slik at innholdet sprøytes under underhudsfettet ;-) Om du har lite underhudsfett så bør du vurdere å sette de i rompa eller i lårene :-) Anonymous poster hash: f419f...856
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Satte i magen. Ikke andre problemer enn mssse blåmerker. Anonymous poster hash: f234c...7f6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Satte i magen omtrent i navlehøyde. Ble masse blåmerker, men de forsvant jo etterhvert. Det var i det området en av landets fremste eksperter på blodpropp sa at jeg skulle sette. Sprøyte sakte inn og telle tiil ti før jeg slapp. På sykehuset (da jeg var for dårlig til å sette selv) var det ekstremt mange forskjellige måter de satt den på meg.... Anonymous poster hash: 47565...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå