Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Har så lyst, leser og forstår hva som skal til, men det er vanskelig i praksis. Pga dårlig økonomi syns jeg det er ekstra vanskelig, for mange av oppskriftene er med noe dyrere rent kjøtt og fisk enn det jeg har råd til. Tips? Anonymous poster hash: f8720...4b4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Har så lyst, leser og forstår hva som skal til, men det er vanskelig i praksis. Pga dårlig økonomi syns jeg det er ekstra vanskelig, for mange av oppskriftene er med noe dyrere rent kjøtt og fisk enn det jeg har råd til. Tips? Anonymous poster hash: f8720...4b4 Hva slags mat spiser du nå da? Anonymous poster hash: 692e7...427
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Begynn i det små. Mye lettere å gjøre en liten endring nå, og etter at den endringen har blitt en vane, så bytter du ut en ny uvane. Start feks med å bytte ut all brus med vann. Om det er for vanskelig, bytt det ut med lettbrus. Når du har blitt vant med dette, bytt ut meieriprodukt. Gjør melk om til skummet melk, bruk ekstra lett rømme, yoghurt med lite fett, mager ost etc. Når dette er en vane kan du feks bytte ut brød/brødmat og annet med grovt brød, fullkornsversjoner av pasta og ris etc. Mange små endringer fører faktisk til store resultat. Det har hjulpet meg ned i vekt (mye!). Anonymous poster hash: 5f7f7...da5
Heisveisen Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Små endringer, gradvis. Ikke tenk "alt eller ingenting", dette skal du leve (godt) med. For meg hjalp det veldig å fokusere på å Tilføre kroppen god næring, ikke å nekte meg noe. Eks endringer: Ta tran. Fullkorn (billig å bake selv). Forsiktig med sukker. Handle sunne varer på iherb.com. Beveg deg hver dag. Billig og sunt: tunfisk, gulrøtter og dip med mager kesam (varer lenge),havregryn, frossen frukt, egg, hjemmelaget betasuppe, husmann knekkebrød, kokt skinke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå