Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Veldig overraskende da jeg trodde "alle" la på seg av disse medisinene. Årsaken til at jeg går ned må være kombinasjonen av to ting; Søtsuget er helt vekk! Forsvant etter første pille. Jeg trøstespiser ikke når jeg blir lei meg.. Spiser kun til faste måltider og ingenting på kvelden etter middag. Foreløpig har jeg gått ned 7,5 kg på en mnd, og håper det stabiliserer seg etter et par kilo mer. Flere med denne erfaringen? Anonymous poster hash: c5453...2ca
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Hva tar du ? Anonymous poster hash: da8c9...a86
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Hva tar du ? Anonymous poster hash: da8c9...a86 Zoloft Anonymous poster hash: c5453...2ca
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Hva tar du ? Anonymous poster hash: da8c9...a86 Zoloft Anonymous poster hash: c5453...2ca Ok, jeg har gått på cipralex og atarax tidligere og la skikkelig på meg. Var fysen hele tiden, så hadde vært fint å prøvd noe annet som faktisk tok vekk søtsuget. Anonymous poster hash: da8c9...a86
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Jeg slutta å spise da jeg gikk på zoloft Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Jeg slutta å spise da jeg gikk på zoloft Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Jeg strever også med å klare å spise, men jeg klarer meg med ganske lite mat nå når jeg er sykemeldt. Hvor mye gikk du ned? Jeg skal helst ikke hå ned mer enn 3 kg til, da blir jeg for tynn. Anonymous poster hash: c5453...2ca
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Jeg slutta å spise da jeg gikk på zoloft Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Jeg slutta å spise da jeg gikk på zoloft Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Jeg strever også med å klare å spise, men jeg klarer meg med ganske lite mat nå når jeg er sykemeldt. Hvor mye gikk du ned? Jeg skal helst ikke hå ned mer enn 3 kg til, da blir jeg for tynn. Anonymous poster hash: c5453...2ca Jeg gikk ned over 20, så fikk jeg ikke lov å gå på dem mer. Jeg har alltid vært lubben, men da ble jeg undervektig. Bytta til cipralex og tolvon og la på meg igjen Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Jeg slutta å spise da jeg gikk på zoloft Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Jeg strever også med å klare å spise, men jeg klarer meg med ganske lite mat nå når jeg er sykemeldt. Hvor mye gikk du ned? Jeg skal helst ikke hå ned mer enn 3 kg til, da blir jeg for tynn. Anonymous poster hash: c5453...2ca Jeg gikk ned over 20, så fikk jeg ikke lov å gå på dem mer. Jeg har alltid vært lubben, men da ble jeg undervektig. Bytta til cipralex og tolvon og la på meg igjen Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Skjønner.. Må bytte jeg og da hvis det går helt galt.. Anonymous poster hash: c5453...2ca
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Jeg slutta å spise da jeg gikk på zoloft Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Jeg strever også med å klare å spise, men jeg klarer meg med ganske lite mat nå når jeg er sykemeldt. Hvor mye gikk du ned? Jeg skal helst ikke hå ned mer enn 3 kg til, da blir jeg for tynn. Anonymous poster hash: c5453...2ca Jeg gikk ned over 20, så fikk jeg ikke lov å gå på dem mer. Jeg har alltid vært lubben, men da ble jeg undervektig. Bytta til cipralex og tolvon og la på meg igjen Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Skjønner.. Må bytte jeg og da hvis det går helt galt.. Anonymous poster hash: c5453...2ca Håper du blir fulgt godt opp. Zoloft kan være til god hjelp, men er skumle og Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Jeg slutta å spise da jeg gikk på zoloft Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Jeg strever også med å klare å spise, men jeg klarer meg med ganske lite mat nå når jeg er sykemeldt. Hvor mye gikk du ned? Jeg skal helst ikke hå ned mer enn 3 kg til, da blir jeg for tynn. Anonymous poster hash: c5453...2ca Jeg gikk ned over 20, så fikk jeg ikke lov å gå på dem mer. Jeg har alltid vært lubben, men da ble jeg undervektig. Bytta til cipralex og tolvon og la på meg igjen Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Skjønner.. Må bytte jeg og da hvis det går helt galt.. Anonymous poster hash: c5453...2ca Håper du blir fulgt godt opp. Zoloft kan være til god hjelp, men er skumle og Anonymous poster hash: 7ebc1...0b7 Hvordan det? Anonymous poster hash: c5453...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå